Пшеничний М. В. Проблеми трудового навчання старшокласників у вітчизняній педагогіці другої половини XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. В. Пшеничний ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.
На основі теоретичного аналізу визначено провідні чинники становлення проблем трудового навчання старшокласників у вітчизняній педагогіці другої половини XX ст. Обгрунтовано етапи розвитку та становлення теорії та практики трудового навчання старшокласників у досліджуваний період. Визначено програмне забезпечення трудового навчання старшокласників, проаналізовано організаційні форми та методи цього навчання у вітчизняній педагогіці другої половини XX ст. Охарактеризовано досвід проведення трудового навчання старшокласників. Висвітлено прогностичні напрями використання творчого доробку вчених і педагогів-практиків у трудовому навчанні старшокласників у вітчизняній педагогіці другої половини XX ст.