Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Радкевич В. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Радкевич В. О. 
Теоретичні і методичні засади професійного навчання у закладах профтехосвіти художнього профілю: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. О. Радкевич ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію розвитку професійно-художньої освіти в Україні. Розкрито значення принципів гуманізації та фундаменталізації, відбору та структурування змісту навчального матеріалу. Запропоновано модель професійного навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел у системі "Педагогічна майстерня майстра художнього ремесла". Визначено ієрархію цілей, принципи та комплекс навчально-методичного забезпечення професійно-художнього навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел. Висвітлено методичні засади діяльності педагогів ПТНЗ художнього профілю, розвиток їх методологічної, технологічної та дослідницької культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.69 + Щ12 р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА373937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Горбан Є. І. 
Розвиток професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в міжкурсовий період підвищення кваліфікації. / Є. І. Горбан. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації теоретично узагальнено і запропоновано нові підходи до вирішення наукового завдання, що стосується розвитку професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в міжкурсовий період підвищення кваліфікації. Виявлено філософський, психологічний, соціальний, морально-етичний аспекти процесу розвитку означеної компетентності. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше: теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено технологію розвитку професійної компетентності методистів закладів професійної освіти, згідно з якою цілеспрямований розвиток уможливлює більш високий рівень розвитку означеної компетентності та її впровадження у процес навчання методистів.^UIn the dissertation, new approaches to solving the scientific problem were theoretically generalized and presented. It concerns the development of professional competence of teaching methodology experts of the professional (professional-vocational) education institutions while advanced training intercourse cycle. Philosophical, psychological, social, moral, and ethical aspects of the process of development of this competence are revealed. The scientific novelty of the obtained results is that for the first time the technology of professional competence development of teaching methodology experts of the professional (vocational) education institutions is justified theoretically, developed, and verified experimentally, according to which the purposeful development enables a higher level of following competence and its implementation into the process of teaching methodology experts.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Козак А. Р. 
Формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування в професійно-практичній підготовці / А. Р. Козак. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційному дослідженні розв'язано актуальне наукове завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов цілеспрямованого формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування в професійно-практичній підготовці. Теоретичні положення, експериментальні дані, висновки дисертаційного дослідження можуть бути використаними в освітньому процесі закладів професійної та фахової передвищої освіти, у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників, під час підготовки та проведення науково-методичних семінарів тощо.^UThe thesis offers effective solutions to a relevant scientific issue of theoretical justification and experimental verification of pedagogical conditions for developing professional competence in future food service specialists within professional practical training. Finally, theoretical provisions, experimental data and conclusions of the thesis can be incorporated into the educational process of vocational and higher education institutions, as well as into the system of teachers' professional development and the organization of scientific and methodological seminars.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Стрілець О. І. 
Професійна підготовка майбутніх токарів за дуальною формою освіти. / О. І. Стрілець. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації розв'язано актуальне наукове завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов професійної підготовки майбутніх токарів за дуальною формою освіти. Практичне значення отриманих результатів дослідження визначається впровадженням в освітню діяльність закладів професійної (професійно-технічної) освіти: методичних рекомендацій «Методика підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі за дуальною формою освіти», навчально-методичного комплексу, що охоплює: навчальний посібник «Основи 3-D друку», програму організації дуальної форми освіти відповідно до Положення про організацію професійної підготовки майбутніх токарів за дуальною формою освіти, оновлений навчальний план і програми професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників з професії «токар» з урахуванням вимог роботодавців, збірник завдань, перелік контрольних запитань, практико -орієнтовані задачі, словник технічних термінів, проєкти, пробні кваліфікаційні завдання, дистанційний курс для підготовки наставників з виробництва.^UThe dissertation solves a topical scientific problem of theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions of professional training of future turners in the dual form of education. The practical significance of the results of the study is determined by the introduction into educational activities of institutions P (PT) O: guidelines «Methods of training skilled workers in the engineering industry in the dual form of education», educational and methodological complex, including: textbook «Fundamentals of 3-D printing», the program of organization of the dual form of education in accordance with the Regulations on the organization of professional training of future turners in the dual form of education, updated curriculum and programs of professional-theoretical and professional-practical training of skilled workers in the profession of «turner» taking into account the requirements of employers, a collection of tasks, a list of control questions, practice-oriented tasks, a dictionary of technical terms, projects, trial qualification tasks, distance course for training of production mentors. The materials of the results of the dissertation research are introduced into the educational process of P (PT) O institutions and the work of educational(scientific)-methodical centers (offices) of vocational education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Онищенко А. П. 
Розвиток професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / А. П. Онищенко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаційному дослідженні наведено розв’язання актуального наукового завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг.Теоретичною основою дослідження проблеми розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників сфери послуг визначено комплекс принципів, педагогічних умов, чинників, ідей, методологічних положень, що складають підґрунтя розроблення конкретних методик і технологій на певних етапах цілеспрямованого дослідницького пошуку. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше: ?визначено й обґрунтовано основні педагогічні умови розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг; ?спроєктовано модель, що унаочнює процес поетапного розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг, відображаючи системну взаємодію елементів методологічно-цільового, суб’єктного, змістово-технологічного та діагностико-корегувального блоків; удосконалено:−?методику поетапного розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг; удосконалення полягає у виокремленні етапів, що корелюють з рівнями розвиненості професійної компетентності досліджуваної категорії кваліфікованих робітників, у застосуванні для перманентного набування працівниками здатностей здійснення професійної діяльності – від репродуктивно-виконавчих до інноваційно-творчих дій, засобами як узвичаєних, усталених у педагогічній практиці методик, так і інноваційними педагогічними технологіями (технологія навчального проєктування; тренінгові технології; проблемне навчання; імітаційно-ігрове навчання; портфоліо; кейс-технології; ІТ-технології; технологія дистанційного та змішаного навчання; інтерактивні технології навчання; форми Інтернет-самоосвіти тощо), вибір яких обумовлюється цілями і завданнями навчання на певному етапі;−?діагностичний інструментарій оцінювання рівнів розвиненості (низький, середній, достатній, високий) професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг відповідно до обґрунтованих критеріїв і показників: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивного;дістав подальшого розвитку зміст поняття «професійна компетентність кваліфікованого робітника сфери послуг»; розвиток полягає у введенні до дефініції таких суттєвих видових ознак: «інтегративна властивість особистості, що виявляється в діяльності щодо виробництва і надання певних послуг», «здатність працівника ефективно виконувати професійні функції з урахуванням інновацій у сфері послуг», «готовність до саморозвитку та професійного вдосконалення».^UThe dissertation research focused on the development of the current scientific work through theoretical training and experimental testing of pedagogical minds and the development of professional competence of qualified robotic workers in the process of coursework. training in the primary centers of enterprises in the service sector.The theoretical basis for studying the problem of developing professional competence of qualified workers in the service sector is a set of principles, pedagogical minds, officials, ideas, methodological provisions that form the basis for the disaggregation of specific techniques and technology at the early stages of direct research.The scientific novelty of the obtained results lies in what is first:− the basic pedagogical mental development of professional competence of qualified workers during the course training process in the initial centers of enterprises in the service sector was identified and provided;− model has been designed that explains the process of step-by-step development of professional competence of qualified workers during course training in the initial centers of service sector enterprises, reflecting systemic interaction elements of methodological-target, subjective, substitute-technological and diagnostic-correctional blocks;refined:− method of step-by-step development of professional competence of qualified workers during the course of training in the initial centers of enterprises in the service sector; It is more advanced at the advanced stages that correlate with the level of professional competence of the following category of qualified workers, which is established for the permanent increase in productivity. names of the existing professional activities - from reproductive-conceptual to innovative-creative activities, in ways that are familiar, tired of pedagogical practice, techniques, such as and innovative pedagogical technologies (initial design technology; training technologies; problem-based learning; simulation-game learning; portfolio; case technologies; IT technologies; remote learning technology and mixed science; interactive technologies; forms of Internet self-awareness, etc.), the choice of which is determined goals and objectives of the beginning at the singing stage;diagnostic tools for assessing the level of guilt (low, medium, adequate, high) of professional competence of qualified workers during the course of training in primary centers The performance of the service sector is consistent with the following criteria and indicators: motivational, cognitive, active and reflexive;Further developing the concept of «professional competence of a qualified worker in the service sector»; The development lies in the introduction of the following types of substantive signs: «integrative power of specialness, which is revealed in the activity of recruiting and providing singing services», «the employment of a worker is effective connect professional functions with the provision of innovation in the service sector», «readiness for self-development and professional perfection»


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського