Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Ребрина А. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Ребрина А. А. 
Організаційно-педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх фахівців з маркетингу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. А. Ребрина ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Обгрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов забезпечення професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх фахівців з маркетингу. З'ясовано суть і структуру професійно-прикладної підготовки таких студентів засобами фізичного виховання як взаємозв'язок гностичного, емоційно-мотиваційного та діяльнісно-поведінкового компонентів. Конкретизовано критерії, показники та рівні психофізичної, психологічної підготовленості та функціональної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 + У010.322 р3
Шифр НБУВ: РА385029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Ребрина А. А. 
Підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку.: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / А. А. Ребрина. — Б.м., 2023 — укp.

Ребрина А. А. Підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. – Хмельницький національний університет, Хмельницький, 2023. Дослідження присвячено актуальній проблемі підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку. У вступі обґрунтовано актуальність вибраної теми; сформульовано мету й завдання, схарактеризовано об’єкт, предмет, гіпотезу та методи наукового пошуку; аргументовано наукову новизну, практичне значення одержаних результатів; подано відомості про апробацію і впровадження основних наукових положень; представлено інформацію про публікації, структуру й обсяг дисертації.У першому розділі «Теоретичні основи підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку» проаналізовано теорію та практику підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку; з’ясовано особливості розвитку особистісних якостей дітей шкільного віку та досліджено вікову характеристику дітей-підлітків; описано сутність, зміст, структуру, критерії, показники й рівні готовності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку; досліджено стан готовності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку. Витлумачено поняття «професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку». У другому розділі «Педагогічні засади підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку» обґрунтовано організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку; розроблено структурно- функційну модель підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку. У третьому розділі «Експериментальна пеpевipкaефективнocтi організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку» викладено зміст і методику впровадження організаційно-педагогічних умов, результати формувального етапу експерименту. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: – уперше виокремлено й науково обґрунтовано організаційно- педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку; розроблено структурно- функційну модель підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку; – удосконалено зміст, форми, методи навчання майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку; діагностичний апарат для з’ясування стану готовності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку (критерії і показники); уточнено сутність понять «підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку», «готовність майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей дітей підліткового віку»; – подальшого розвитку набули теоретико-методичні положення щодо підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до здорового способу життя; компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, особистісний, поведінковий) готовності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування сприятливих для здорового способу життя особистісних якостей підлітків.^URebryn A. A. Training of Future Specialists in Physical Education and sports to Form Personal Qualities of adolescent children favourable for a Healthy Lifestyle. – Qualifying scientific work on the rights of a manuscript. Thesis for the degree of Doctor of Philosophy in specialty 011 Educational, Pedagogical Sciences – Khmelnytskyi National University, Khmelnytskyi, 2023. The research deals with training of future physical education and sports specialists to form personal qualities of adolescent children favourable for a healthy lifestyle. The introduction substantiates the relevance of the chosen research topic; formulates the purpose and objectives; defines the object, subject, hypothesis, and methods of scientific research; argues the scientific novelty and practical significance of the results obtained; provides information on the testing and implementation of the leading scientific provisions; provides information on publications, structure, and scope of the dissertation. The first chapter, “Theoretical Foundations of Training of Future Physical Education and sports specialists to Form Personal Qualities of adolescent children favourable for a Healthy Lifestyle” analyses the theory and practice of training future physical education and sports specialists for the formation of personal qualities of adolescent children favourable for a healthy lifestyle; the peculiarities of the development of personal qualities of school-age children are clarified and the age characteristics of adolescents are studied; the essence, content, structure, criteria, indicators, and levels of readiness of future specialists in physical education and sports for the formation of personal qualities of adolescent children favourable to a healthy lifestyle are revealed; the state of readiness of future specialists in physical education and sports for the formation of personal qualities of adolescent children favourable to a healthy lifestyle is clarified. It allowed us to define the concept of “professional training of future specialists in physical education and sports to form personal qualities of adolescent children favourable to a healthy lifestyle”. In the second chapter, “Pedagogical Bases of Training of Future Specialists in Physical Education and Sports to Form Personal Qualities of Adolescent Children Favourable for a Healthy Lifestyle”, the organizational and pedagogical conditions for training future specialists in physical education and sports for the formation of personal qualities of adolescent children favourable for a healthy lifestyle are substantiated; a structural and functional model of training future specialists in physical education and sports for the formation of personal qualities favourable for a healthy lifestyle has been developed. The third chapter, “Experimental Verification of the Effectiveness of Organizational and Pedagogical Conditions of Training of Future Specialists in Physical Education and Sports to Form Personal Qualities of Adolescent Children Favourable to a Healthy Lifestyle” presents the content and methodology of implementing organizational and pedagogical conditions, the results of the formative stage of the experiment. The scientific novelty of the research results is: – organizational and pedagogical conditions of preparation future specialists in physical education and sports for the formation of personal qualities of adolescent children favourable for a healthy lifestyle have been determined and scientifically substantiated; a structural and functional model of training of future specialists in physical education and sports to form personal qualities of adolescent children favourable to a healthy lifestyle has been developed; – the content, forms, and methods of preparation future specialists in physical education and sports to form personal qualities of adolescent children favourable for a healthy lifestyle; diagnostic apparatus for determining the state of preparedness of future specialists in physical education and sports to form personal qualities of adolescent children favourable for a healthy lifestyle (criteria and indicators) have been improved; the essence of the concepts of “training of future specialists in physical education and sports for the formation of personal qualities of adolescent children favourable to a healthy lifestyle”, “preparedness of future specialists in physical education and sports for the formation of personal qualities of adolescent children favourable to a healthy lifestyle” have been clarified; – further development of theoretical and methodological provisions on the preparation of future specialists in physical education and sports for a healthy lifestyle; components (cognitive, emotional and value, personal, behavioral) of the readiness of future specialists in physical education and sports to form personal qualities of adolescents favourable to a healthy lifestyle.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського