1. |
Рижкова Г.А. Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.А. Рижкова ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2006. — 18 с. — укp.Досліджено теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Уточнено й конкретизовано понятійний апарат основних елементів процесу маркетингових комунікацій у контексті їх управлінських функцій. Проаналізовано принципи маркетингу, розглянуто його існуючі концепції у контексті тієї ролі, яка відведена в них маркетинговим комунікаціям. Запропоновано модель комунікаційного процесу підприємства, в якій відправнику повідомлення в організації комунікаційного процесу відводиться роль вибору комунікатора. Розроблено модель формування мети комунікації та контролю ефекту передачі повідомлення, а також організаційно-економічний механізм управління маркетинговим комунікаційним процесом, що містить в собі основні стадії та послідовність їх настання для ініціатора - підприємницької структури. Для контролю ключових етапів маркетингового комунікаційного процесу запропоновано систему показників оцінки ефективності комунікаційної діяльності підприємства. Удосконалено існуючі технічні комунікаційні моделі з наступною їх адаптацією до сучасного трактування маркетингових комунікацій як об'єкта управління. Запропоновано метод формування цілей комунікації, заснований на удосконаленій ієрархічній моделі цілей-ефектів. Наведено результати апробації механізму управління комунікаційним процесом і методу формування цілей комунікації. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1 + Шифр НБУВ: РА344982
Рубрики:
Географічні рубрики:
|