1. |
Роговик Л.С. Психомоторна дія як фактор розумової активності в навчанні дітей п'яти - восьми років: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.С. Роговик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.Розроблено функціональну модель психомоторної дії, що дало змогу описати та дослідити феномен психомоторної активності в дітей віком 5 - 8-ми років. Обгрунтовано типологію психомоторної активності дітей на підставі виділення структурних складових психомоторної дії: мислення, почуття, уяви. Виявлено закономірності впливу даної дії на розумову активність дітей даного віку, які проявляються в індивідуалізації способів розв'язання пізнавальних задач зі збереженням цілісності тілесного простору. Визначено зміст процедури дослідження психомоторної активності в дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Розвинуто уявлення про можливість розумової активізації дітей завдяки використанню психомоторних компонентів на початкових етапах навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.51 + Ю983.61 + Ч421.220 + Шифр НБУВ: РА326031
Рубрики:
|