Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Романенко Ю.А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Романенко Ю.А. 
Теоретико-методичні засади моніторингу результатів навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Ю.А. Романенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 40 с. — укp.

Розроблено концепцію моніторингу результатів навчання учнів хімії у загальноосвітніх навчальних закладах. Охарактеризовано основні компоненти моделі моніторингу оцінки успішності школярів з хімії, якими є: концептуальний, мотиваційно-змістовий, процесуальний, результативно-оцінний та регулювальний. Запропоновано логіко-структурну схему організації моніторингу результатів навчання хімії, яка складається з чотирьох основних блоків: спостереження, діагностики, прогнозування й управління. Розроблено методику контролю, оцінки, корекції, удосконалення та виявлення провідних тенденцій у динаміці якісних змін у системі хімічної освіти. Запропоновано засоби проведення моніторингу навчальних досягнень учнів з хімії. Створено технологію здійснення внутрішнього (індивідуального, локального) та зовнішнього моніторингу хімічної освіти й багаторівневу систему контролю її якості. Експериментально доведено, що впровадження розробленої моделі, логіко-структурної схеми та методичних заходів моніторингу результатів навчання хімії сприяє підвищенню рівня навчальних досягнень школярів та ефективному управлінню навчально-виховним процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-381 +
Шифр НБУВ: РА353856

Рубрики:

      
2.

Романенко Ю.А. 
Формування системи тестів з хімії для загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.А. Романенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Подано теоретичний аналіз та експеримент щодо створення динамічної системи тестів з хімії з метою контролю знань учнів загальноосвітньої школи. Основу системи складає фонд валідних тестових завдань, якість яких визначено науково обгрунтованими засобами. Створено комплект діагностичних надійних тестів із статистичними сертифікатами якості, який базується на фонді валідних тестових завдань. Запропоновано методику валідизації тестів без використання експертних оцінок. Експериментально визначено підвищення ефективності навчання із застосуванням тестів як дидактичного матеріалу та за умов контролю чи самоконтролю знань учнів. Внаслідок систематичного застосування тестів посилено мотивацію до навчання, отримано інформацію про хід навчального процесу, що дає можливість ефективно ним управляти, зважаючи на індивідуальність кожного учня.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)2-33 + Ч421.284
Шифр НБУВ: РА310931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського