1. |
Романовська О. О. Організаційно-педагогічні умови підготовки конкурентноздатного фахівця в інженерно-педагогічних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Романовська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.Вперше обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, які сприяють підготовці конкурентноздатного фахівця в інженерно-педагогічному навчальному закладі (розвиток мотивації оволодіння професією на базі системи професійно-орієнтованих знань, уключення у професійно орієнтовану діяльність з метою розвитку професійних якостей і умінь, організація педагогічної рефлексії з метою формування конкурентноздатності майбутніх інженерів-педагогів). Виділено компоненти конкурентноздатності інженера-педагога: мотаваційно-когнітивний, особистісно-діяльнісний і рефлексивно-оцінний. Розкрито поняття "інженерно-педагогічна підготовка", "конкурентноздатність", критерії (мотиваційний, функціональний, рефлексивний) і показники рівнів (високий, середній, низький) готовності конкурентноздатності фахівця до професійної діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж. р(4УКР)3-2 Шифр НБУВ: РА381552 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|