1. |
Романчукевич М.Й. Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.Й. Романчукевич ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2006. — 20 с. — укp.З урахуванням суб'єктивних і об'єктивних обмежень запропоновано структурно-функціональну модель маркетингової інформаційної системи з використанням експертно-психологічного модуля, що дозволить визначити ступінь раціональності користувача системи та ступінь суб'єктивізму експертів. Наведена модель має модульну структуру за "вертикаллю" та "горизонталлю", що дозволить впроваджувати її частинами з метою поступового, економного використання коштів. Здійснено порівняльний аналіз стану інформаційного забезпечення підприємств молокопереробної галузі та розроблено блок-схеми інформаційного забезпечення управління товарним асортиментом і збутовою політикою досліджуваних підприємств, що дасть змогу оптимізувати товарну політику та приймати рішення щодо вибору ринків збуту. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291-211.1 ф + Шифр НБУВ: РА345492
Рубрики:
Географічні рубрики:
|