1. |
Рубан Л.О. Маркетингова стратегія підприємств в галузі ресурсозбереження: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.О. Рубан ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 19 с. — укp.Дисертацію присвячено пошуку шляхів ефективного використання маркетингових принципів управління матеріальними ресурсами. Визначено суть маркетингової стратегії управління матеріальними ресурсами підприємства. Запропоновано методику вибору постачальника матеріальних ресурсів, який найбільш повно задовольняє вимоги замовника щодо якісних характеристик, ціни матеріалу та умов його поставки й оплати. Розроблено рекомендації щодо використання граничних нормативів витрачання матеріалів, які дозволяють пов'язати нормування з маркетиноговою стратегією підприємства. Запропоновано методичний підхід до мотивації економії матеріальних ресурсів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-553.81-211.1 + У9(4УКР)305.851-553.81-211.1 Шифр НБУВ: РА311030 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|