1. |
Савенко І.В. Зміст і методика профільного навчання старшокласників основам графічного дизайну: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Савенко ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.У дослідженні охарактеризовано вітчизняний і зарубіжний досвід профільної диференціації навчання, проведено історико-культурологічний аналіз розвитку графічного дизайнерського мистецтва та розкрито пізнавальний, виховний і розвивальний потенціал графічного дизайну у розвитку особистості старшокласника. Обгрунтовано змість інтегрованого курсу "Основи графічного дизайну", доведено, що використання інноваційної методики у процесі його вивчення старшокласниками дозволяє організувати справжню дослідницьку, творчу, самостійну діяльність школярів, застосовувати прогресивні педагогічні технології, використовувати різноманітні форми організації навчально-трудової діяльності учнів, методи та засоби навчання. Зазначений підхід до вивчення основ графічного дизайну в процесі профільного навчання старшокласників сприяє інтелектуальному та соціальному становленню учнів, розвиває їх пізнавальні інтереси, робить навчальний матеріал більш доступним, створює умови для професійного самовизначення старшокласників. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.202 + Ж182р(4УКР)2 + Шифр НБУВ: РА368114
Рубрики:
Географічні рубрики:
|