Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Сай Д. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Сай Д. В. 
Маркетингові стратегії підприємств на фармацевтичному ринку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. В. Сай ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Доведено, що стратегії фармацевтичних підприємств мають передбачати багатоаспектність, консеквентність і виявлятися у логічному виокремленні сегментів (лікарів, фармацевтів, споживачів) для рецептурних і безрецептурних фармацевтичних продуктів. Визначено, що конститутивними компонентами процесу формування маркетингових стратегій є сегментування, таргетування, позиціонування в межах дезидератів соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу. Удосконалено методичний підхід оцінки зв'язку сегментування, таргетування, позиціонування та формування конкурентних маркетингових стратегій підприємств на основі використання методу рейтингової оцінки сегментів. Запропоновано процедуру, яка на відміну від існуючих, передбачає використання інтерактивного дослідження вибіркової сукупності незалежних фахівців. Встановлено, що найбільш сутнісними чинниками успіху фармацевтичного підприємства та його товару на ринку є: виробництво та продаж продуктів, які відповідають європейським стандартам, висока якість, ефективність яких доведена довгостроковими медичними дослідженнями, висококваліфіковані медичні представники, використання оптимальних методів просування товару. Запропоновано уведення трейд-маркетингу для впроваджування стратегій маркетингу за сучасних умов зростаючої конкуренції з боку вітчизняних і закордонних підприємств і розроблено систему формування функцій та бюджету даного структурного підрозділу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1
Шифр НБУВ: РА375872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського