1. |
Сасов О.О. Прогнозування вихідних характеристик шин понаднизького тиску для автомобілів та тракторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.О. Сасов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.Виявлено взаємозв'язок між амплітудно-частотними характеристиками армованої оболонки пневматичних шин наднизького тиску від зміни кута орієнтації армувального елемента, що дозволяє визначити дійсні величини їх напружено-деформованого стану. Розвинуто метод рішення динамічних контактних задач з урахуванням односторонніх зв'язків на базі моделі Кірхгофа - Лява на базі моделі зсуву Тимошенко, що дозволяє формувати на стадії проектування ефективні параметри пневматичних шин, а саме: вантажопідйомність, максимальну швидкість, тиск у зоні контакту шини з грунтом, ресурс. Визначено математичну залежність температури у характерних зонах пневматичної шини під часу руху, радіального навантаження, швидкості руху та внутрішнього тиску. Установлено, що найбільш термонапруженою зоною є плечова зона шини, температура у цій зоні на 4 - 12 % більша, ніж у центральній та підканавочній зонах. Розвинуто методику розрахунку ресурсу пневматичних шин, яка передбачає врахування не тільки температурного режиму експлуатації, а й амплітудно-частотних характеристик армованої оболонки пневматичних шин від зміни кута орієнтації армувального елемента, що дозволяє визначити дійсні величини ресурсу пневматичних шин наднизького тиску. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.66 + О34-042.656 + Шифр НБУВ: РА348554
Рубрики:
|