1. |
Свистунов О.Ю. Модельний експеримент як засіб формування наукових понять у старшокласників у процесі вивчення електродинаміки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Ю. Свистунов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.Обгрунтовано ідею цілеспрямованого та систематичного використання модельного експерименту у навчанні фізики як ефективного засобу формування наукових понять у школярів. Проаналізовано фактори, що зумовлюють необхідність застосування модельних дослідів як засобу формування фізичних понять. Виявлено дидактичні функції модельного експерименту, що використовується з метою формування наукових понять. Установлено психолого-дидактичні вимоги, які повинен задовольняти модельний експеримент як засіб формування наукових понять. Відповідно до встановлених вимог розроблено систему вдосконаленого модельного експерименту з теми "Електричне поле", яка містить більше 40-ка демонстраційних і фронтальних дослідів. Запропоновано методику використання розробленого експерименту на уроках фізики у процесі вивчення старшокласниками цієї теми. За результатами проведеного експерименту з'ясовано, що використання методики формування понять електродинаміки забезпечує високу якість сформованості понять, що вивчаються. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В313 р(4УКР)2-36,022 + Шифр НБУВ: РА360801
Рубрики:
Географічні рубрики:
|