Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (112)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Скалозуб$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Транспорт   
1.

Скалозуб 
Ресурсозберігаючі методи управління тягою поїздів і удосконалення конструкцій рухомого складу: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / Владислав Васильович Скалозуб ; Дніпропетровський національний ун-т залізничного транспорту ім. В.Лазаряна. — Д., 2003. — 34 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011
Шифр НБУВ: РА327127

Рубрики:

      
2.

Панік Л. О. 
Спеціалізовані багатокритеріальні моделі аналізу та планування неоднорідних потоків у транспортних мережах / Л. О. Панік. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуального науково-прикладного завдання – розвитку і вдосконаленню спеціалізованих багатокритеріальних математичних моделей, методів аналізу і планування процесів, представлених неоднорідними потоками в транспортних та інших мережах, з урахуванням умов невизначеності параметрів систем. В роботі вперше запропоновано класифікацію задач і математичних моделей аналізу і планування неоднорідних потоків, а також розроблено уніфікований паралельний синхронний алгоритм аналізу і планування неоднорідних, стаціонарних і динамічних потоків в транспортних мережах. Удосконалено спеціалізовані моделі аналізу і планування стаціонарних, неоднорідних, нечітких і динамічних транспортних потоків, які враховують взаємодію транспортних потоків, варіативність вимог пасажирів, застосування змінних тарифів в умовах конкуренції. Розроблено уніфіковану процедуру планування нечітких багатопродуктових, динамічних і конкурентних потоків в транспортних і мережах інформаційних систем на основі створених паралельних алгоритмів. В роботі також отримали розвиток модель економічної рівноваги Вардропа для задач планування неоднорідних транспортних потоків. Ключові слова: транспортні мережі, моделі планування, неоднорідні нечіткі і динамічні потоки, багатокритеріальний аналіз, уніфіковані процедури, паралельні алгоритми.^UIn contrast to A-EK and similar algorithms, the proposed unified parallel synchronous algorithm the possible values of additional, increasing flows, that can be propagated (by parallel invocation of the corresponding nodal proce-dures) by the following defined edges of the residual network, are analyzed simultaneously in nodal procedures by synchronizing the processes of forming tree. In this case, it becomes a possibility to perform the analysis of several in-cremental flows through the network in parallel way (on iteration).Another significant advantage of the algorithm is its ability to estimate the maximum multiproduct flows, with minor "technical" changes in the algo-rithm structure, that are necessary to ensure the typical processing of the several multi-product flow components through the network.Also in the dissertation the multicriteria models of traffic flow planning were improved considering the conditions of interval uncertainty, specialized analysis and planning models of stationary nonuniform traffic flows, which al-low the interaction of traffic flows, the variability of passenger requirements and the usage of variable tariffs in a competitive environment. A unified proce-dure for planning uncertain multi-product, dynamic and competitive flows in the transport networks of information systems based on the parallel algorithms has been developed. In this work the Wardrop economic equilibrium model for planning nonuniform traffic flows has been developed. In this model two principles are postulated.1. Independent choice of the route corresponding to the minimum transport costs of each of them (the first Wardrop principle, W1).2. The choice of routes for users to follow is based on the minimization of total transportation costs in the network (the second Wardrop principle, W2).These principles were summarized to be applied to nonuniform traffic flows when the network is used by several different categories of transport.And also multicriteria models of analysis and planning were developed for the interaction of heterogeneous, stationary, uncertain and dynamic flows in networks that consider the competition conditions and specialized requirements for the components of transport processes.The results of the work were used in the creation of software АСS for freight transportation of Ukrainian Railways and in training courses for bachelor and master degrees.Keywords: transport networks, planning models, heterogeneous uncertain and dynamic flows, multicriteria analysis, unified procedures, parallel algorithms.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Клименко І. В. 
Моделі та методи оцінки, прогнозування та управління діяльністю підприємств залізничного транспорту в умовах невизначеності / І. В. Клименко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуального науково-прикладного завдання щодо підвищення економічної ефективності та якості процесів планування та управління діяльністю підприємств залізничного транспорту в умовах невизначеності шляхом узагальнення та розвитку нових теоретико-методичних підходів, а також створення удосконалених економіко-математичних моделей процесів і засобів інформаційних технологій щодо їх реалізації.В дисертаційній роботі вперше запропоновано методологічні положення та теоретико-методичний підхід до класифікації технолого-економічних процесів, представлених антиперсистентними часовими рядами спостережень, а також розроблено концепцію планування, прогнозування та економіко-математичного моделювання процесів діяльності підприємств залізничного транспорту України в умовах невизначеності. В ній розроблено процедури класифікації упорядкованих даних, що дозволяє виявити додаткові ознаки зазначених процесів, за рахунок чого підвищити достовірність і точність результатів прогнозування. З метою забезпечення можливостей уніфікації методів та процедур аналізу, планування та прогнозування параметрів недетермінованих виробничо-господарчих процесів ЗТУ запропоновано теоретико-методичний підхід та сформовано універсальну економіко-математичну модель процесів у формі розширеного логістичного відображення.В дисертації запропоновано теоретико-методичний підхід до формування економіко-математичної моделі інформаційної технології із забезпечення оптимального планування процесів обслуговування комплексів об'єктів парку технічних систем з урахуванням стохастичних факторів. В роботі удосконалено теоретичний апарат і процедуру методу нечіткого логічного виведення, призначену для вирішення завдань діагностування станів економічних процесів і систем, а також для формування інформаційного забезпечення технології аналітичних серверів середовища автоматизованих систем керування залізничного транспорту (АСК ЗТУ).^UThe dissertation is devoted to the decision of the actual scientific and applied task on increase of economic efficiency and quality of processes of planning and management of activity of the enterprises of railway transport in the conditions of uncertainty by generalization and development of new theoretical and methodical approaches, and also creation of the improved economic and mathematical models of processes and means of information technologies. implementation.The dissertation for the first time proposes methodological provisions and theoretical and methodological approach to the classification of technological and economic processes represented by anti-persistent time series of observations, and developed a concept of planning, forecasting and economic-mathematical modeling of railway transport enterprises in Ukraine under uncertainty. It developed procedures for the classification of ordered data, which allows to identify additional features of these processes, thereby increasing the reliability and accuracy of forecasting results. In order to provide opportunities for unification of methods and procedures of analysis, planning and forecasting of parameters of non-deterministic production and economic processes of RTU, a theoretical and methodological approach is proposed and a universal economic-mathematical model of processes in the form of extended logistic mapping is formed.In the dissertation the theoretical and methodical approach to formation of economic and mathematical model of information technology on maintenance of optimum planning of processes of service of complexes of objects of park of technical systems considering stochastic factors is offered. The paper improves the theoretical apparatus and procedure of the fuzzy inference method, designed to solve problems of diagnosing the state of economic processes and systems, as well as to form information support technology of analytical servers of automated control systems of railway transport of Ukraine (ACS RTU).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Мінаєв П. Є. 
Динаміка кварк-глюонної плазми в присутності сильних магнітних полів у стандартній моделі елементарних частинок: автореферат дис. ... д.філософ : 104 / П. Є. Мінаєв. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації вирішується важливе наукове завдання: Обчислення напруженостей магнітних полів, що можуть народжуватися в кварк-глюонній плазмі під час фазового переходу деконфайнменту та у ранньому Всесвіті під час електрослабкого фазового переходу. Проведено обчислення та симуляції для обмеження параметричного простору двухдуплетної моделі для врахування сучасних теоретичних обмежень на параметри. Вказані обмеження варто в подальшому враховувати для пошуку парметрів для виконання умов Сахарова для пояснення баріонної асиметрії Всесвіту.^UThe dissertation solves important scientific tasks: Calculation of the strength of generated magnetic fields that can occur in the quark-gluon plasma during deconfinement phase transition and during the electroweak transition in Hot Universe. Constraints on the parametric space of the Two Higgs doublet model to satisfy Sakhorov's conditions for the baryon asymmetry of the Universe.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського