1. |
Сподін Л.А. Педагогічні умови формування професійної спрямованості особистості студентів вищих аграрних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Сподін ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.Проаналізовано основні складові професійної спрямованості особистості, які включають процесуальний та особистісний аспекти та мають мотиваційний, емоційний, оцінно-вольовий, когнітивний, дієво-практичний, орієнтаційний компоненти. Визначено рівні сформованості професійної спрямованості особистості на сільськогосподарські професії, критерії їх визначення, узагальнено провідні ознаки професійної особистості студентів вищих аграрних закладів освіти. Обгрунтовано й апробовано сутність зовнішних й внутрішніх педагогічних умов підвищення ефективності формування професійної спрямованості особистості на прикладі студентів вищих аграрних закладів освіти, запропоновано шляхи реалізації визначених педагогічних умов на відповідних етапах і фазах її формування, експериментально доведено доцільність їх застосування. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 Шифр НБУВ: РА315290 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|