1. |
Старченко В.М. Наукові основи підвищення ефективності гальмування поліпшенням умов взаємодії коліс з гальмівними колодками і рейками: автореф. дис... д-ра. техн. наук: 05.22.07 / В.М. Старченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 38 с. — укp.Удосконалено математичну модель динамічної контактної взаємодії колеса та рейки з урахуванням осциляції ядер інтегральних рівнянь, принципу межового поглинання, що характеризує внутрішнє тертя, і збурювань у вигляді гармонійних функцій. Вперше визначено компонентний склад, структуру й обгрунтовано конструктивне рішення гальмівних С-С колодок на основі вуглецевих волокон з піровуглецевою матрицею та модифікаторами тертя для гальмівних систем рухомого складу. Встановлено закономірності впливу на фрикційні характеристики гальмівних С-С колодок якісного, кількісного, фракційного складу компонентів і модифікаторів тертя, а також питомого навантаження, швидкості ковзання та температури контактної поверхні. Удосконалено математичну модель нестаціонарного теплового процесу гальмування системи гальмівні колодки - колесо - рейка з умовою пропорційності теплового потоку, що виділяється в плямі контакту, потужності сил деформації від контактних динамічних напружень. Експериментально встановлено закономірності впливу компонентів гальмівних С-С колодок на величину коефіцієнта теплопровідності, що визначає температурну напруженість контактної зони тертя. Вперше експериментально встановлено експлуатаційні характеристики антифрикційних самозмащувальних композиційних матеріалів на основі капролону для опорно-повертальних пристроїв рухомого складу, раціональних за критерієм мінімізації коефіцієнта тертя. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-016 + Шифр НБУВ: РА357334
Рубрики:
|