Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Стець О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Стець О. М. 
Адміністративно-правовий статус Головного управління державної служби України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. М. Стець ; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". — О., 2011. — 19 с. — укp.

Визначено структуру правового статусу Головдержслужби, яку становлять: завдання, принципи, функції, компетенція, взаємодія, структура, організація діяльності. Проаналізовано чинне законодавство та визначено прогалини та колізії щодо правового статусу Головдержслужби. Охарактеризовано основні завдання, принципи та функції Головдержслужби. Визначено структуру такого елементу правового статусу, як "взаємодія", яку становлять координація, спрямування, підзвітність, підконтрольність, погодження. Увагу приділено характеристиці повноважень Головдержслужби, його нормотворчості і структурі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.01
Шифр НБУВ: РА384691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Стець О. М. 
Державно-службові відносини: сутнісно-понятійна характеристика та галузево-правова ідентифікація / О. М. Стець. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є науковим дослідженням державно-службових відносин,їх сутнісно-понятійних ознак і галузево-правової ідентифікації, в якомуохарактеризовано види державно-службових відносин, суб'єктний складдержавно-службових відносин, передумови, підстави їх виникнення таспеціальні підстави і надано пропозиції щодо удосконалення чинногозаконодавства у цій сфері.Визначено поняття та виокремлено ознаки державно-службових-відносин (загальні ознаки, яких опосередковано сутністю адміністративнихправовідносин; видові ознаки, яких опосередковано специфікоюслужбових відносин; спеціальні ознаки, яких опосередковано специфікоюфункціонування державної служби в Україні). Визначено особливостіправового статусу державного службовця як суб'єкта державно-службовихвідносин, яких опосередковано наявністю у державного службовця:а) статусу суб'єкта службового права; б) спеціальної правосуб'єктності;в) приватного інтересу під час виконання службових обов'язків;г) сукупності спеціальних прав та обов'язків.Проаналізовано законодавство щодо державно-службових відносиншляхом його структурування із: а) загальними нормами державно-службового права, що застосовуються до будь-яких відносин, якимпритаманними є ознаки державно-службових відносин та б) спеціальниминормами державно-службового права, в яких відображено якісно-змістовнуспецифіку елементів конкретних державно-службових відносин.Охарактеризовано суб'єктів управління державною службою, які єсуб'єктами державно-службових відносин (Кабінет Міністрів України,Національне агентство України з питань державної служби, Комісія зпитань вищого корпусу державної служби, керівник державної службив державному органі, служба управління персоналом). Встановленопередумови виникнення державно-службових відносин, що пов'язаніз проходженням державної служби, якими є факти, що підтверджуютьдотримання умов та вимог щодо вступу особи на державну службу.Виявлено специфіку підстав виникнення державно-службових відносин.Встановлено, що державно-службові відносини, які складаються підчас проходження державної служби, та які виникли внаслідок укладенняконтракту про проходження державної служби, можуть бути припиненимив результаті наявності: 1) основних підстав, яких визначено у ст. 83 ЗаконуУкраїни «Про державну службу»; 2) додаткових підстав припиненнядії контрактів щодо проходження державної служби, яких визначеноконтрактом про проходження державної служби.Проаналізовано міжнародні стандарти, що стосуються державно-службових відносин, та судову практику розгляду справ, яких пов'язаноз припиненням державно-службових відносин та визначено можливостізапровадження ряду положень, які сприятимуть формуванню належноїправозастовної практики щодо проходження державної служби.Запропоновано: зміни і доповнення до чинного законодавства України зпитань державної служби.^UThe dissertation is a scientific research of public service legal relations,their essence-conceptual features and branch-legal identification, whichdescribes the types of public service legal relations, the subjective compositionof public service legal relations, prerequisites, grounds for their occurrence andspecial grounds and provides proposals for improvement of current legislationin this area.The concept and features of public service legal relations are identified(general features, which are mediated by the essence of administrative legalrelations; specific features, which are mediated by the specifics of servicerelations; special features, which are mediated by the specifics of public servicein Ukraine). The peculiarities of the legal status of a public servant as a subjectof public service legal relations are determined, which are mediated by thepresence of a public servant: a) the status of a subject of service law; b) speciallegal personality; c) private interest in the performance of official duties; d) aset of special rights and responsibilities.The legislation on public service legal relations is analyzed by structuringit with: a) general norms of public service law applicable to any relations, whichare characterized by features of public service and b) special norms of publicservice law, which reflect the quality of substantive specifics of the elements ofspecific public service legal relations.The subjects of public service management, which are subjects of c publicservice legal relations (Cabinet of Ministers of Ukraine, National Agencyof Ukraine for Public Service, Commission on Senior Public Service, Headof Public Service in Public Service, Personnel Management Service) aredescribed. The preconditions for the emergence of public service legal relationsrelated to the public service, which are the facts that confirm compliance withthe conditions and requirements for entry into the public service. The specificsof the reasons for the emergence of public service legal relations are revealed.It is established that public service legal relations, which are formedduring the public service, and which arose as a result of concluding a contractfor public service, may be terminated as a result of: 1) the main grounds definedin Art. 83 of the Law of Ukraine «On Public Service»; 2) additional grounds fortermination of contracts for public service, which are defined by the contractfor public service.The international standards related to public service legal relations and thecase law of causes related to the termination of public service legal relations areanalyzed and the possibilities of introducing a number of provisions that willpromote the formation of good law enforcement practice in relation to publicservice are identified. Proposed: changes and additions to the current legislationof Ukraine on public service.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського