1. |
Танасійчук О. М. Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства (за матеріалами переробних підприємств Вінницької області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. М. Танасійчук ; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. — К., 2006. — 21 с.: рис. — укp.Викладено фактори, що впливають на розвиток маркетингового управління збутовою діяльністю підприємств. Досліджено стан та визначено тенденції використання маркетингової концепції. Окреслено проблеми та виявлено шляхи вдосконалення господарської діяльності. Запропоновано способи зменшення та запобігання ризикам, пов'язаним зі збутом продуктів переробки овочів та плодів. Визначено низку заходів з поліпшення фінансово-економічного стану та господарської діяльності переробних підприємств, зокрема, створення конгломератів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-211.1 + У9(4УКР-4ВІН)305,0-592-21 + Шифр НБУВ: РА342839
Рубрики:
Географічні рубрики:
|