1. |
Тарасюк Н.Я. Організаційно-методичні основи пропагандистської та рекламної діяльності в сфері фізичної культури і спорту: Автореф. дис... канд. наук: 24.00.02 / Н.Я. Тарасюк ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2003. — 22 с. — укp.Застосовано комплекс взаємодоповнювальних методів дослідження шляхів активізації пропагандистської і рекламної діяльності, яку проводять фізкультурні організації різних типів: аналіз літературних джерел з питань пропаганди та реклами, контент-аналіз, анкетування, системний аналіз, експертну оцінку, соціально-управлінський експеримент, методи математичної статистики. Вперше одержано інформацію про діяльність керівних фізкультурних організацій обласного рівня з управління пропагандою фізкультурних занять. Визначено зміст та обсяги проведення пропагандистської діяльності спортивними школами та рекламної - оздоровчими клубами. Виявлено резерви подальшої активізації пропаганди та реклами, з урахуванням яких розроблено та апробовано цільову програму підвищення їх рівня на Волині. Висвітлено нові теоретичні дані про технологію управління пропагандистською та рекламною діяльністю у сфері фізичної культури та спорту. Розроблено організаційно-методичні рекомендації для керівних фізкультурних організацій обласного рівня, щодо подальшого удосконалення пропаганди та реклами. Впроваджено у практику діяльності окремих спортивних шкіл та оздоровчих клубів заходи щодо активізації пропаганди та реклами фізкультурних і спортивних занять. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)у/ф2 + Шифр НБУВ: РА323143
Рубрики:
Географічні рубрики:
|