Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Тернопільська В.І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Тернопільська В.І. Система виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / В.І. Тернопільська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 41 с. — укp.Досліджено теоретичні засади та сучасні підходи щодо виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності. Розкрито сутність і структуру поняття "соціально-комунікативна культура учня". Обгрунтовано систему виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності. Розкрито змістову структуру соціально-комунікативної культури у єдності когнітивного, емоційно-ціннісного, праксичного компонентів, визначено критерії, показники та рівні її сформованості в учнів загальноосвітньої школи. Побудовано модель системи виховання соціально-комунікативної культури школярів у позаурочній діяльності, проаналізовано взаємозв'язки між її компонентами й обгрунтовано педагогічні умови реалізації. Розглянуто сучасні технології виховання соціально-комунікативної культури учнів у позаурочній діяльності. Зроблено висновок, що підвищенню ефективності її виховання у школярів сприяють такі умови: впровадження у виховний процес змодельованих організаційно-педагогічних форм міжособистісної взаємодії та спілкування, які спонукають учнів до свідомого прояву соціально-комунікативної культури у щоденній життєдіяльності; формування у педагогів техніки виховання соціально-комунікатиної культури. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч421.352.25 + Ч312 + Шифр НБУВ: РА369147
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Тернопільська В.І. Формування соціальної відповідальності старшокласників у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.І. Тернопільська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.З'ясовано суть і зміст понять "відповідальність", "соціальна відповідальність", "позанавчальна виховна діяльність у закладах нового типу", "учнівське самоврядування", "види предметно-перетворювальної діяльності старшокласників", "тренінг суб'єкт-суб'єктної взаємодії". На підставі теоретичного аналізу виявлено компоненти соціальної відповідальності сучасних старшокласників (емотивний, когнітивний і практичний), при цьому всі компоненти в реальному педагогічному процесі взаємодіють, утворюючи системну якість. Розроблено сутнісну структуру соціальної відповідальності страшокласників. Визначено та експериментально перевірено психолого-педагогічні умови формування соціальної відповідальності старшокласників у відповідності з зазначеною структурою. Відзначено, що серед шляхів її формування визначальними є включення учнів до вивчення факультативного курсу "Соціальна відповідальність особистості: психолого-педагогічний аспект", у тренінги суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Розглянуто напрями предметно-перетворювальної діяльності старшокласників-ліцеїстів, визначено роль діяльності учнівського самоврядування та участі юнаків і дівчат у дослідно-пошуковій, суспільно-корисній та предметно-перетворювальній діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч312 + Шифр НБУВ: РА323464
Рубрики:
|
|
|