Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ткач Т.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Ткач Т.В. 
Патогенетичне обгрунтування лікування хворих на хронічні сіалоаденіти з урахуванням психонейрорегуляторних порушень: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.22 / Т.В. Ткач ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2005. — 15 с. — укp.

Вивчено психологічні та нейрорегуляторні порушення у хворих на хронічні сіалоаденіти (ХС) на фоні персистенції вірусів мумпус і цитомегалії. Проаналізовано патогенетичні ланки розвитку хронічного сіалоденіту на рівнях центрального та периферичного відділів іннерваційного залозистого апарату, що впливає на кількісні та якісті показники роботи слинних залоз. На підставі результатів імунологічних, вірусологічних і сіалосонографічних досліджень діагностовано ступінь системності захворювання та структурні зміни у цих залозах. Запропоновано методи обстеження та психологічного тестування, що передбачають використання певних апаратів з метою діагностики хронічного сіалоаденіту. Розроблено схему комплексного лікування хворих на ХС з урахуванням їх психологічного стану та рівня ураження нервового апарату слинних залоз.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.25-4 +
Шифр НБУВ: РА338476

Рубрики:

      
2.

Ткач Т.В. 
Психологічні засади проектування освітнього простору особистості: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Т.В. Ткач ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему визначення психологічних засад проектування освітнього простору особистості. Розкрито методологічні засади дослідження цого простору за допомогою аналізу простору як світоглядної категорії, інтенційного вектора особистості, генези освітнього простору як психолого-педагогічної категорії. Здійснено методологічний аналіз сучасних підходів і теоретичних меделей розвитку освіти. Розроблено дворівневу модель освітнього простору особистості, де інституційний рівень утворений системою формальних, інформальних і неформальних освітніх компонентів, які в сукупності задовольняють освітні потреби людини протягом усього життя. Обгрунтовано психотехнічні засоби проектування психологічної готовності особистостї до включення в освітній простір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч30 в05
Шифр НБУВ: РА374237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ткач Т.В. 
Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Ткач ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу (НОК) вищого навчального закладу (ВНЗ). Виявлено індивідуально-психологічні відмінності учнів, що навчались в НОК. Визначено ієрархію життєвих, професійних цінностей, моральних установок. Підтверджено припущення залежності процесу адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ від форм та змісту довузівської підготовки. Обгрунтовано доцільність інтеграції навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи з академічним середовищем ВНЗ на партнерських засадах через НОК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.720.2 + Ч311.207
Шифр НБУВ: РА321603

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського