1. |
Трофименко А.О. Формування навчальних компетентностей у майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.О. Трофименко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2008. — 22 с. — укp.Визначено суть поняття "навчальна компетентність майбутнього вчителя", структуру та функції дослідженого феномену, критерії та показники рівнів його сформованості у майбутнього вчителя гуманітарного профілю. Теоретично обгрунтовано модель системи формування навчальних компетентностей, основними компонентами якої є: мета, завдання, фактори, що забезпечують компетентнісну спрямованість професійної підготовки (соціальні вимоги, ОКХ, ОКР, освітні стандарти; навчально-інформаційне середовище та діяльність; власні інтелектуальні та психофізичні можливості), специфічні принципи, зміст і технології організації навчальної діяльності, критерії (інформаційно-змістовий, ціннісно-мотиваційний, когнітивно-технологічний, самоосвітній) і показники сформованості навчальних компетентностей, результат, що виявляється у сформованості професійних і особистісних якостей, знань, умінь і навичок, а також досвіду. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що забезпечують ефективність реалізації цільових, змістових і технологічних компонентів системи за конкретним фахом. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + С.р(4УКР) + Шифр НБУВ: РА359653
Рубрики:
Географічні рубрики:
|