1. |
Трофименко М.О. Забезпечення екологічного маркетингу на промисловому підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.08.01 / М.О. Трофименко ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2001. — 20 с. — укp.Розроблено теоретико-методологічні та методичні засади вирішення проблеми формування економічного механізму екологізації маркетингової діяльності промислових підприємств з урахуванням всіх етапів і стадій життєвого циклу продукції. Запропоновано методичні підходи до оцінки екологічних витрат промислового підприємства на основі використання концепції еколого-економічних збитків на етапах виробництва, пошуку ринків збуту та реалізації продукції, які враховують внутрішні негативні ефекти природокористування. Сформовані відповідно до умов екологізації матеріально-технічного забезпечення промислового підприємства методичні положення багатокритеріальної оцінки каналів і варіантів постачання ресурсів з урахуванням фактору ризику. Розроблено науково-методичні підходи та рекомендації для формування маркетингової стратегії промислового підприємства на підставі використання показників екологічних витрат. Визначено структурно-функціональні складові економічного механізму екологізації маркетингової діяльності підприємств, у межах якого поглиблено принципи інформаційного, фінансового, організаційного забезпечення всіх етапів і стадій життєвого циклу екологічної продукції. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-28 Шифр НБУВ: РА314228 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|