1. |
Туз Л.Г. Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л.Г. Туз ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.Установлено, що інтерпретація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації й узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що уможливлює об'єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості та через розширення самосвідомості суб'єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв'язок між адекватною, діагностично спроможною інтерпретацією, яка базується на професіоналізмі психолога, й ефективністю психокорекції. Визначено необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом активного соціально-психологічного навчання (АСПН) як важливу передумову оволодіння майстерністю інтерпретації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю932.2-953.6 + Ю949.2 с Шифр НБУВ: РА372077 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|