1. |
Усік О.Ю. Регуляція навчально-пізнавальної діяльності: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.Ю. Усік ; Харк. ун-т повітр. сил ім. І.Кожедуба. — Х., 2005. — 19 с. — укp.Базуючись на міждисциплінарному підході, досліджено феномен регуляції навчально-пізнавальної діяльності студентів за умов використання інноваційної освітньої моделі. Запропоновано визначення цього феномену. Специфіку регуляції обгрунтовано на підставі діалектичної природи самої навчально-пізнавальної діяльності у ВНЗ. Показано відмінності механізмів її регуляції у традиційній (класичній) та інноваційній системах освіти. Доведено регулятивну роль гуманістичних і ліберальних цінностей відносно характеру, змісту та цілей навчально-пізнавальної діяльності студентів. Визначено складові механізму регуляції даної діяльності в інноваційній моделі освіти, які відображають складну діалектичну єдність керованих і некерованих процесів у ході навчання, вільних і детермінованих вчинків суб'єктів навчально-пізнавальної діяльності, взаємодію духовних і тілесних аспектів спілкування її суб'єктів. Запропоновано принципи регуляції цієї діяльності студентів. Доведено, що практична реалізація цих принципів найбільшою мірою є ефективною за умов впровадження інноваційної концепції вищої освіти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311.22 + Шифр НБУВ: РА340773
Рубрики:
|