1. |
Фаннінгер Л.П. Особливості профільного навчання в основній школі Австрії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.П. Фаннінгер ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.Здійснено історико-педагогічний аналіз організації профільного навчання в основній школі Австрії. З'ясовано взаємозв'язок та трактування різними педагогами категорій "організаційний розвиток школи", "автономія школи", "профіль школи", "фахова дидактика". Висвітлено сучасні тенденції розвитку основної школи у контексті безперервної освіти в Австрії. Здійснено аналіз розвитку профільного навчання в основній школі даної країни в історичній ретроспективі. Проаналізовано його теоретичні засади, охарактеризовано сучасні умови реалізації. На підставі аналізу змісту та форм організації профільного навчання в основній школі Австрії визначено й обгрунтовано його особливості. Запропоновано напрями впровадження австрійського позитивного науково-практичного досвіду профільного навчання основної школи в систему середньої освіти України. Відзначено, що результати вивчення досвіду Австрії в організації такого навчання можуть використовуватися під час професійно-педагогічної підготовки студентів педагогічних вищих навчальних закладів, у процесі курсової перепідготовки вчителів і директорів навчально-виховних закладів, у практичній діяльності школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4АВС) + Ч421.204 + Шифр НБУВ: РА355750
Рубрики:
Географічні рубрики:
|