1. |
Федорова Н.Ф. Організаційно-педагогічні умови діяльності школи-лабораторії наукової установи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ф. Федорова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 15 с. — укp.Обгрунтовано організаційні, змістові, технологічні та матеріально-технічні нововведення, які забезпечують функціонування школи-лабораторії наукової установи. Розкрито сутність та специфіку діяльності школи-лабораторії; компоненти, які характеризують її діяльність. Запропоновано модель організаційної структури школи-лабораторії, структура управління науково-дослідної діяльності, розроблено концепцію та положення про школу-лабораторію наукової установи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9
Рубрики:
Географічні рубрики:
|