1. |
Фоломкіна І.С. Маркетингове управління реалізацією стратегічного набору підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.С. Фоломкіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 19 с. — укp.Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємства. Обгрунтовано концепцію маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємства, визначено його сутність та особливості, розглянуто статичний та динамічний аспекти. Розкрито значення стратегічних змін як концептуальної бази маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємства. Проаналізовано стратегічну маркетингову позицію підприємств. Здійснено діагностику процесу маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємств. Наведено оцінку ефективності реалізації стратегічного набору підприємств. Розроблено комплексну систему маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємства та наведено рекомендації щодо впровадження її складових систем, підсистем та елементів у практичну діяльність. Обгрунтовано теоретичну, методичну та методологічну базу оптимізації стратегічних маркетингових рішень підприємства в процесі реалізації стратегічного набору. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + Шифр НБУВ: РА353120
Рубрики:
Географічні рубрики:
|