Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Халіпова Н.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія: Транспорт   
1.

Халіпова Н.В. 
Обгрунтування норм утримання колії в перехідних кривих по неспівпадінню відводів кривизни та підвищення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / Н.В. Халіпова ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. — Д., 2002. — 21 с.: рис. — укp.

Наведено багатомасову нелінійну модель просторових коливань пасажирського вагона та колії за умов руху на прямих ділянках. Запропоновано рівняння, що описують рух на ділянках змінної кривизни, пружно-в'язкою основою у горизонтальному та вертикальному напрямку з зосередженими масами та можливістю задавати нерівності колії для оцінки основних показників руху екіпажу у взаємозв'язку з кривизною колії, що дає змогу одержати та проаналізувати загальні координати та швидкості тіл системи, сили в з'єднувальних елементах системи екіпаж - колія, переміщення та швидкості переміщень силових елементів, деформації, просковзування та сили за поверхнею кочення та гребені в зоні контакту колеса та рейки. Розроблено математичну модель комплексного аналізу показників силової взаємодії поїзда та колії, зносу рейок, комфортабельності та безпеки руху, а також для факторного аналізу основних показників руху екіпажа у взаємодії з колієй залежно від різних факторів: швидкості, виду нерівності, параметрів кривої. Виявлено та проаналізовано закономірності виникнення додаткових горизонтальних коливань, викликаних набіганням колінних пар на зовнішню рейку перехідної кривої, та їх вплив на величину відповідних поперечних прискорень кузова пасажирського вагона залежно від будови конкретної кривої, швидкості руху, порушень в утриманні перехідних кривих та інших чинників, а також умови, за яких показники взаємодії - коефіцієнти горизонтальної та вертикальної динаміки, поперечні прискорення та коефіцієнти стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки - досягають граничних припустимих значень. Одержано нові аналітичні вирази для визначення швидкості руху вагона в перехідній кривій з незбігом відводів кривизни та підвищення з урахуванням додаткових коливань кузова, що спричинені цими незбігами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.5
Шифр НБУВ: РА321396

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського