1. |
Хтей Н.І. Формування системи логістичного обслуговування клієнтів промислового підприємства в ланцюгу поставок: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.І. Хтей ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 24 с.: рис. — укp.Науково обгрунтовано та розроблено теоретичні та методичні засади формування системи логістичного обслуговування клієнтів промислового підприємства у сфері поставок. Розкрито роль обслуговування споживачів в управлінні поставками, розкрито суть, з'ясовано елементи та показники системи логістичного обслуговування у діяльності промислового підприємства. Обгрунтовано роль цього обслуговування у формуванні партнерських стосунків з клієнтами. Визначено напрями маркетингової оцінки системи логістичного обслуговування. Надано способи й ознаки сегментування ринку у дослідженні даної системи, а також суть її оцінки. Класифіковано стратегії логістичного обслуговування у взаємозв'язку з конкурентними стратегіями промислового підприємства. Розроблено методичні положення щодо вибору стратегії даного обслуговування клієнтів. Запропоновано положення щодо обгрунтування оптимального рівня та розробки стандартів логістичного обслуговування. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-591 + Шифр НБУВ: РА348501
Рубрики:
Географічні рубрики:
|