1. |
Циганкова Т.М. Сучасна парадигма міжнародного маркетингу: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.05.01 / Т.М. Циганкова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 32 с. — укp.Досліджено еволюцію формування та системну сутність сучасного міжнародного маркетингу, визначено його вплив на процеси інтернаціоналізації компаній і національних економік. Удосконалено методологію міжнародного маркетингу, наведено її критичну оцінку. Розроблено аксіоматику сучаної міжнародної маркетингової діяльності, виявлено тенденції та проблеми її розвитку за умов глобалізації, встановлено специфіку та напрями реалізації в Україні. Запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення міжнародної маркетингової діяльності на корпоративному рівні та створення макрорівневих передумов її активізації. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1 + У9(4УКР)829.0-211.1 + Шифр НБУВ: РА333243
Рубрики:
Географічні рубрики:
|