Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Чернякова В.Е.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Чернякова В.Е. 
Управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів ліцею мистецтв: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.Е. Чернякова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено комплекс засобів управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів, до складу якого входять логіко-смислова модель і модель евристики як системне графічне об'єднання логічного, змістового компонента з загальною стратегією найбільш раціонального пошуку вирішення завдання на рівні прямого, спів- і самоуправління цією діяльністю. Застосовано методику поетапного введення та циклічного використання комплексу засобів управління навчально-художньою діяльністю у поєднанні з поступовим впровадженням повного циклу переходу від прямого до самоуправління навчально-художньою діяльністю учнів зі збільшенням рівня складності завдань залежно від рівня управління у кожному класі та віку учнів початкових класів. Уточнено структуру навчально-художньої діяльності учнів початкових класів (зокрема, визначено мотив, мету, суб'єкт, об'єкт, предмет, художні засоби, продукт, результат, змістову структуру, способи одержання продукту) та її специфічні функції (пізнавальну, освітню, естетичну; розвивальну, креативну, орієнтовно-ціннісну, збагачувальну, самореалізації). Розкрито сутність дефініції "навчально-художня діяльність учнів початкових класів" як синтетичної діяльності, спрямованої на формування емоційно-ціннісного ставлення до світу, на самозміну учнями самих себе, продуктом якої є художній образ, в якому втілено суб'єктивний досвід учня, та її змістова структура як єдність емоційного, мотиваційного когнітивного та діяльнісного компонентів, що відображають специфіку даної діяльності. Уточнено уявлення про ліцей мистецтв як загальноосвітній навчальний заклад нового типу з органічним поєднанням навчального й естетичного циклів і специфічними характеристиками: організаційно-педагогіними, дидактичними, соціально-педагогічними, що надає йому статусу чинника системного естетичного формування культури учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Щ10 р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА360235

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського