Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Чимшит С.І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Чимшит С.І. 
Організаційно-методичні засади формування стратегічного потенціалу підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.І. Чимшит ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2002. — 23 с.: рис. — укp.

Вперше систематизовано тенденції розвитку бізнес-середовища та на їх основі доведено, що класичні положення у галузі управління, конкуренції та маркетингу не завжди цілком відповідають сучасним вимогам, а також не дають комплексної та системної оцінки подій, що відбуваються. На підставі результатів дослідження впливу сучасних тенденцій розвитку зовнішнього середовища на механізми конкурентної боротьби розроблено два методи вибору стратегії розвитку підприємства та стратегічного управління (балансовий метод, стратегічної карти), що грунтуються на основі таких інструментів як SWOT-аналіз, матричний або портфельний аналіз, метод вивчення профілю об'єкта. Удосконалено систематизовану модель товару та його цінності, відповідно до якої товар розглядається як складний багаторівневий процес формування цінності для споживача. Запропоновано концепцію розвитку попиту на ринку у довгостроковому періоді, що полягає в узагальненні та доповненні відомих теорій еволюції ринків і галузей, а також відбиває зміни у структурі потреб та інтенсивності споживання товарів і послуг у зв'язку з розвитком ринка. Розглянуто концепцію формування маркетингової стратегії, що базується на нерозривності процесів сегментування ринку та позиціонування товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА322236

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського