Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Швець В. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Швець В. О. 
Правове регулювання пенсійного забезпечення суддів в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.05 / В. О. Швець ; НАН України, Ін-т держави і права ім. В.М. Корецького. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем правового регулювання пенсійного забезпечення суддів в Україні. Розглянуто становлення та розвиток правового регулювання матеріального забезпечення суддів загалом і пенсійного забезпечення зокрема, міжнародно-правове регулювання даної сфери. Визначено поняття "соціальний захист судді", "пенсії", "пенсії судді", запропоновано її класифікацію та види, визначено поняття, "спеціальної пенсійної правоздатності судді", "пенсійних правовідносин", розглянуто питання правосуб'єктності, місця та значення спеціального стажу у пенсійних правовідносинах суддів. Увагу приділено правовому аналізу відставки та її наслідків. Розглянуто характеристику відставки як головний юридичний факт для призначення пенсії у відставці. Досліджено місце та вплив злочину на виникнення, зміну та припинення пенсійних правовідносин судді. Сформульовано конкретні пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства у сфері пенсійного забезпечення суддів, що дозволить удосконалити чинну систему пенсійного забезпечення суддів в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)619 + Х891.9(4УКР)1-7
Шифр НБУВ: РА377166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Новікова А. О. 
Формування в учнів основної школи умінь математичного моделювання у процесі навчання алгебри / А. О. Новікова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі досліджено проблему формування в учнів основної школи вмінь математичного моделювання в процесі навчання алгебри. У праці проаналізовано науково-педагогічні дослідження у яких розглянуто питання реалізації прикладної спрямованості курсу математики; уточнено зміст поняття «прикладна спрямованість курсу математики» та «прикладна спрямованість шкільного курсу алгебри»; запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену методику формування в учнів основної школи вміння математичного моделювання. У дослідженні виокремлено методи реалізації прикладної спрямованості навчання курсу алгебри (математичне моделювання, навчальні проєкти, практичні роботи та навчальна практика), однак основним визнано метод математичного моделювання, тому засобом реалізації прикладної спрямованості навчання курсу алгебри є система прикладних задач. Визначено дидактичну схему реалізації прикладної спрямованості навчання шкільного курсу алгебри; сформульовано дидактичні вимоги до прикладних задач (змістова валідність, відповідність дидактичним цілям, диференційовна реалізовність, узгодженість з видом математичної моделі, наявність фабули задачі, повнота даних), що сприяють формуванню вміння математичного моделювання; розроблено добірку прикладних задач для курсу алгебри основної школи; представлено етапи розв'язання прикладної задачі; запропоновано модель формування вміння математичного моделювання. Ефективність запропонованої методики формування уміння математичного моделювання перевірено під час формувального експерименту. Результати, отримані в процесі дослідження, дають змогу стверджувати, що розроблена методика формування в учнів основної школи вміння математичного моделювання сприяє розвитку пізнавального інтересу; підвищенню мотивації учнів до навчання математики; поглибленню знань; засвоєнню алгоритму застосування математичного моделювання до розв'язання прикладних задач.^UThe dissertation is dedicated to the problem of formation of skills of mathematical modelling in pupils of basic school in the process of teaching algebra. Scientific-pedagogical researches which deal with applied nature of mathematics course are analyzed, the essence of the notion «applied nature of the course of mathematics» and «applied nature of the school course of algebra» has been specified, theoretically grounded and experimentally verified methods of formation of mathematical modelling skills in pupils of basic school have been suggested. It has been found out that «applied nature of the school course of algebra» is meaningful orientation of content, purpose, methods, organization forms, and means of teaching mathematics on: formation of methodological and essential relations of algebra course with practice; formation in pupils of mathematical skills which are necessary for real life and future professional activity. There have been singled out the method of realization of applied nature of the school course of algebra (mathematical modelling, studying projects, practical works, training practice), but the main method is considered to be the method of mathematical modelling. Accordingly, the means of realization of applied nature of the school course of algebra is the system of applied problems. The requirements to the applied problems system have been offered: content validity, correspondence to didactic aims, differentiating realization, sequence with a certain mathematical model; existence of content; fullness of data.The model of formation of the mathematical modelling skill in pupils of basic school has been worked out. This model includes goal-oriented, content-related, activity approach, controlling components. The effectiveness of the suggested methodology of mathematical modelling skill formation has been verified during forming experiment. The results of the research make it possible to claim that the elaborated methodology of mathematical modelling skill in pupils of basic school facilitates: development of perceptual interest; raising of pupils' motivation to learning mathematics, deepening of knowledge, mastering the algorithm of mathematical modelling usage for solving applied tasks.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського