1. |
Швидун В.М. Особливості педагогічних змін у діяльності загальноосвітніх шкіл України (1917 - 1941 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Швидун ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.Наведено результати історико-педагогічного дихотомного аналізу педагогічних змін у діяльності загальноосвітніх шкіл України (1917 - 1941 р.). Визначено внесок вітчизняних учених і державних діячів дослідженого періоду у розробку теоретичних засад національної школи. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, нормативних документів, архівних і публіцистичних матеріалів дослідженого періоду обгрунтовано етапи педагогічних змін у діяльності загальноосвітніх шкіл України, а саме: 1917 - 1919 рр. - відродження та становлення національної школи; 1920 - 1930 рр. - інтенсивних педагогічних змін; 1931 - 1941 рр. - трансформацій уніфікаційного характеру. Розкрито роль системи післядипломної освіти у реформаторському й інноваційному розвитку національної школи України дослідженого періоду. Визначено можливості творчого використання теоретичних ідей та новаторського педагогічного досвіду загальноосвітніх теоретичних ідей і новаторського педагічного досвіду загальноосвітніх шкіл України (1917 - 1941 рр.) у сучасних навчально-виховних закладах. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61/62 + Шифр НБУВ: РА364072
Рубрики:
Географічні рубрики:
|