Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Шинкарьова$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Шинкарьова 
Організаційно-технологічна модель удосконалення первинної медико- санітарної допомоги (на прикладі сільського населення Харківської області): автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.03 / Ірина Михайлівна Шинкарьова ; Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)2 + Р11(4УКР)79
Шифр НБУВ: РА365780

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шинкарьова О. Д. 
Формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності / О. Д. Шинкарьова. — Б.м., 2021 — укp.

Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: вперше обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності в закладах вищої освіти, а саме: 1) зміцнення мотиваційного потенціалу та формування ціннісної установки на необхідність ведення здорового стилю життя, організацію дозвіллєворекреаційної діяльності; 2) інтегральне поєднання традиційних методів навчання з інноваційними, спрямованими на активізацію професійної мобільності та моделювання професійних ситуацій, пов'язаних з дозвіллєворекреаційною діяльністю майбутніх бакалаврів фізичного виховання і спорту; 3) збагачення професійно-творчого досвіду та підвищення рівня педагогічної майстерності майбутніх бакалаврів у процесі залучення до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності; уточнено сутність поняття «формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності»; особливості стилю життя здобувачів вищої освіти та визначення їх мотиваційних пріоритетів в дозвіллєво-рекреаційній діяльності; удосконалено зміст, форми і методи організації і здійснення дозвіллєво-рекреаційної діяльності засобами оздоровчого фітнесу, що має на меті підвищення якості професійної підготовки бакалаврів з фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти; подальшого розвитку набули наукові положення щодо методології, змісту фахової підготовки бакалаврів фізичної культури і спорту; підходів до визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєворекреаційної діяльності, до розробки діагностичного інструментарію дослідження.Практичне значення отриманих результатів полягає в їхній достатній готовності до впровадження в освітній процес закладу вищої освіти; розробці авторської моделі, робочої програми та методичного забезпечення навчальної дисципліни основного циклу підготовки бакалаврів: «Рекреаційно-рухова активність та фізкультурно-спортивна реабілітація» (180 годин, 6,0 кредитів ECTS); силабусів до вибіркових дисциплін: «Спортивні ігри з рекреаційною та оздоровчою спрямованістю» (90 годин, 3,0 кредити ECTS); «Нетрадиційні види спорту» (90 годин, 3,0 кредити ECTS); освітньої програми курсу з підвищення кваліфікації учителів фізичної культури/викладачів/тренерів «Дозвіллєво-рекреаційна діяльність», що складалася з п'яти модулів та була розрахована на 150 годин (5,0 кредитів ECTS).Результати дослідження можуть бути використані під час розробки робочих програм навчальних дисциплін, курсів та навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичноїкультури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності; у процесі навчання бакалаврів, організації тренерської практики (виробничої), позааудиторній, самостійній діяльності студентів, що забезпечують самоорганізацію та конкурентоспроможність, прояв високого рівня професійної майстерності; у системі підвищення кваліфікації учителів фізичної культури/викладачів/тренерів; при розробці навчально-методичних посібників, методичних рекомендацій та стати базою для подальших наукових розвідок.Ключові слова: готовність, формування готовності, майбутні бакалаври фізичної культури і спорту, дозвілля, рекреація, організація дозвіллєворекреаційної діяльності, процес професійної підготовки, педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності.^UThe scientific novelty of the obtained results is the following: for the firsttime, pedagogical conditions for the readiness development in future bachelors ofphysical education and sports for the organization of leisure and recreational activity in institutions of higher education were substantiated and experimentallyproven, namely: 1) strengthening of motivational potential and development of avalue attitude to a healthy lifestyle, organization of leisure and recreationalactivities; 2) integral combination of traditional teaching methods and innovativeones, aimed at activating vocational mobility and simulation of vocationalsituations related to leisure and recreational activities of future bachelors ofphysical education and sports; 3) the development of vocational and creativepotential and the advancement of the level of pedagogical majesty of the futurebachelors in the process of engagement in the organization of educational andrecreational activity; The notion of the term “readiness development in futurebachelors of physical education and sports for the organization of leisure andrecreational activities” was specified; peculiarities of a lifestyle in higher educationapplicants and their motivational priorities in leisure and recreational activitieswere determined; Content, forms, and methods for the organization of leisure andrecreational activities by means of recreational fitness were developed in order toimprove vocational training quality in bachelors of physical education and sports inhigher education institutions; Further development was given to scientificprovisions on methodology, the content of vocational training in bachelors ofphysical education and sports; approaches to determining the criteria, indicators,and levels of readiness of future bachelors of physical education and sports for theorganization of leisure and recreational activities and development of diagnostictools for the research.Practical significance of the obtained results lies in their sufficient readinessfor the introduction into the educational process in a higher education institution aswell as the development of the author's model, work programs, and methodologicalsupport of the discipline from the main bachelor training cycle: Recreational MotorActivity and Physical Education and Sports Rehabilitation (180 hours, 6.0 ECTScredits); syllabuses for the selective disciplines: Sports Games with Recreation andHealth-Improving Orientation (90 hours, 3.0 ECTS credits); UnconventionalSports (90 hours, 3.0 ECTS credits); of Educational Program in advanced education for physical education teachers/lecturers/coaches; Leisure andRecreational Activities, consisting of 5 modules intended for 150 hours (5.0 ECTScredits).The research findings can be used in the development of work programs indisciplines, courses and teaching aids for the vocational training of futurebachelors of physical education and sports for the organization of leisure andrecreational activities; as part of teaching bachelors, the organization of coachingpractice (teaching), out-of-class, independent activities of students, providing selforganization and competitiveness, the manifestation of a high level of professionalskills; in the system of advanced training of physical educationteachers/teachers/trainers; in the development of teaching aids, guidelines and canbecome a basis for further research.Keywords: readiness, readiness development, future bachelors of physicaleducation and sports, leisure, recreation, organization of leisure and recreationalactivities, vocational training, pedagogical conditions for the readinessdevelopment in future bachelors of physical education and sports for theorganization of leisure and recreational activities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського