Шляхетко В.В. Підприємницька культура в системі факторів підвищення конкурентоспроможності поліграфічних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Шляхетко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2005. — 22 с. — укp.
Удосконалено теоретико-методологічні та методичні положення щодо дослідження рівня розвитку підприємницької культури підприємств видавничо-поліграфічного комплексу (ВПК) різних форм власності й обгрунтовано механізм регулювання їх конкурентоспроможності. На підставі вивчення пріоритетних принципів формування підприємництва встановлено його взаємозв'язок з розвитом культурної сфери підприємств. На базі застосування кваліметричного багатокритеріального підходу з спеціальною шкалою оцінок проведено дослідження рівня розвитку підприємницької культури. Вперше адаптовано до перехідних умов розвитку виробничих підприємств ВПК регіону два незалежні методи дослідження підприємницької культури та запропоновано методику аналізу відмінностей її проявів у діяльності менеджерів і керівників підприємств. Встановлено взаємозв'язок між результатами господарської діяльності, станом підприємницької культури та стилем лідерства керівника. Визначено основні етапи розвитку підприємницької культури та їх роль у механізмі регулювання конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації щодо підвищення компетенції керівників підприємств ВПК державної та недержавної форм власності.