1. |
Шлімакова І. І. Психологічні умови формування екологічної свідомості школярів: гендерний аспект: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. І. Шлімакова ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 19 с. — укp.Розглянуто теоретичні аспекти проблеми формування екологічно опосередкованої свідомості. Висвітлено підходи щодо визначення її змістовної сутності, структури й основних властивостей. Запропоновано модель базових сфер екологічної свідомості, яка включає когнітивну, ціннісно-смислову та поведінкову сфери. Розкрито теоретико-методологічні засади гендерного опосередкування екологічної свідомості. Проаналізовано сучасні психологічні підходи щодо формування екологічної свідомості з урахуванням гендерного аспекту в освіті. Встановлено недостатній рівень розвитку компонентів когнітивної, ціннісно-смислової та поведінкової сфер екологічної свідомості учнів, з'ясовано її некомпліцитарний характер. Визначено психологічні принципи й умови формування екологічної свідомості школярів з урахуванням гендерного аспекту. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61 + Ю983.73 + Ч421.352.13 Шифр НБУВ: РА373445 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|