Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Шпак Л.О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Шпак Л.О. 
Регіональні проблеми формування ринку торгівлі споживчими товарами: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / Л.О. Шпак ; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття регіонального ринку торгівлі споживчими товарами. Розвинуто теоретико-методологічні засади торговельної діяльності. Визначено характер і особливості торгівлі споживчими товарами, яких розглянуто в регіонально-історичному аспекті як процес розгортання внутрішнього взаємозв'язку суб'єктів торгівлі з регіональним виробництвом, що дозволило об'єктивно оцінити їх значущість у розвитку економіки регіону. Обгрунтовано наукові засади формування та функціонування ринку торгівлі споживчими товарами та його зв'язку з суспільним регіональним виробництвом. Розкрито його зміст, характер і особливості з урахуванням внутрішньої сутнісної структури для забезпечення реалізації прав власності учасників товарного обміну в регіоні. Виявлено новітні тенденції розвитку та розміщення об'єктів торгівлі споживчими товарами у мережах розселення, зумовлені трансформаційними процесами в економіці держави. Удосконалено принципи формування регіонального ринку споживчих товарів за рахунок специфічних для нього принципів, зокрема, збалансованості та пропорційності розміщення елементів регіонального ринку торгівлі споживчими товарами, економічної самостійності, поєднання інтересів усіх структурних підрозділів регіонального торгового ринку. Розвинуто методичні засади оцінювання економічної ефективності торгівлі споживчими товарами, розроблено алгоритм постановки економічних і комунікаційних цілей просування споживчих товарів, який грунтується на ієрархічній моделі поведінки цільової аудиторії. Удосконалено механізм реалізації маркетингової концепції розвитку регіонального ринку торгівлі споживчими товарами. Обгрунтовано основні напрями підвищення ефективності просування споживчих товарів у регіоні шляхом вдосконалення форм і методів торгівлі. Розроблено рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення просування споживчих товарів з використанням сучасних економічних важелів на загальнодержавному та регіональному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА354709

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського