Щелкунова О.В. Маркетинговий потенціал стратегічного розвитку регіону (на матеріалах Закарпатської області): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / О.В. Щелкунова ; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". — Ужгород, 2009. — 20 с. — укp.
Досліджено теоретичні підходи до визначення суті маркетингового потенціалу регіону та його місця в системі стратегічного потенціалу території. Проаналізовано стан складових маркетингового потенціалу Закарпаття та його інфраструктуру. Оцінено роль і значення креативної економіки в системі маркетингового потенціалу області. Вдосконалено методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності регіону на основі інтегрального показника з урахуванням економічної та маркетингової привабливості області. Обгрунтовано пропозиції з впровадження кластерної моделі управління маркетинговим потенціалом як фактором та інструментом стратегічного розвитку регіону.