Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Юрківська Л.Й.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Юрківська Л.Й. 
Економічний аналіз маркетингової діяльності підприємств: теоретико-методичні та організаційні засади: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / Л.Й. Юрківська ; Житомир. держ. технол. ун-т. — Житомир, 2009. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні й організаційні засади проведення економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. З метою формування переваг комплексної реалізації функцій економічного аналізу визначено рівні та напрями реалізації його основних завдань у різних видах діяльності підприємств. Обгрунтовано зміст діагностичної функції економічного аналізу з метою подолання неоднозначності в її трактуванні. Удосконалено теоретичні засади реалізації діагностичної функції економічного аналізу, зокрема, запропоновано методику проведення аналізу маркетингової діяльності підприємств-виробників продовольчих товарів з метою підвищення її ефективності за несприятливих ринкових умов. Уточнено поняття суб'єкта, об'єкта, предмета, мети здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності, що забезпечує адекватне розуміння сутності ключових понять і термінів у процесі реалізації діагностичної функції економічного аналізу. Розроблено організаційно-методичний підхід до реалізації діагностичної функції економічнго аналізу маркетингової діяльності підприємств-виробників продовольчих товарів і матрицю симптомокомплексу, що базується на ідентифікованій логіці розвитку проблемних ситуацій та етапах їх життєвого циклу. Удосконалено документальне забезпечення процесу аналітичної роботи. Обгрунтовано вимоги щодо програмного забезпечення економічного аналізу маркетингової діяльності. Удосконалено процедурний підхід щодо встановлення причинно-наслідкових зв'язків з застосуванням евристичних прийомів, які використовуються в економічному аналізі маркетингової діяльності підприємств з метою підвищення ефективності управління його господарською діяльністю. Обгрунтовано методичні засади SWOT-аналізу діяльності підприємства шляхом формування матриці SOCC-аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА369129

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського