Ярмолюк О.В. Роль екологічного маркетингу в розвитку сучасного олімпійського спорту: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / О.В. Ярмолюк ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2005. — 20 с. — укp.
Висвітлено об'єктивні передумови становлення та розвитку екологічного маркетингу у сучасному олімпійському спорті. Наведено характеристику суб'єктів маркетингової діяльності з охорони довкілля в олімпійському русі. Визначено підходи до теоретичного обгрунтування концепції екологічного маркетингу в олімпійському спорті. Розкрито суть екологічного маркетингу як сукупності ринкових механізмів управління діяльністю керівних органів олімпійського спорту щодо охорони довкілля у процесі підготовки та проведення Олімпійських ігор. За цього основними категоріями концепції є екологічно орієнтована послуга олімпійського спорту, виробники та споживачі цієї послуги. Розроблено екологічну періодизацію сучасного олімпійського руху. Визначено зміст і структуру маркетингової діяльності керівних органів олімпійського спорту з охорони довкілля. З'ясовано шляхи вдосконалення еколого-економічної діяльності суб'єктів міжнародного олімпійського спорту. Наведено необхідні умови впровадження екологічного маркетингу до системи олімпійського руху в Україні.