1. |
Яценко В. В. Формування збутової політики підприємства в умовах розвитку інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. В. Яценко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.Розроблено теоретичні положення та підходи до формування збутової діяльності підприємств за умов розвитку інформаційних технологій. Розкрито законодавчі основи функціонування електронної комерції на ринках збуту України. Удосконалено структуру взаємозв'язків моделей електронної комерції. Проаналізовано маркетингову діяльність і привабливість електронних ринків збуту для вітчизняних виробників продукції легкої промисловості та проведено діагностику їх товарної, цінової, збутової політики. Розкрито зміст збутової політики підприємств з використанням інформаційних технологій. Запропоновано методичне забезпечення прогнозування факторів зовнішнього та внутрішнього Інтернет-середовища. Розроблено сценарні моделі формування обсягу електронного збуту за допомогою методів теоретико-ігрового моделювання в ході інтерактивної взаємодії учасників онлайнового процесу збуту. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.1-59 ф121 Шифр НБУВ: РА379874 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|