Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Реферативна база даних (65)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=БАБІНЦЕВА$<.>+<.>A=АНАСТАСІЯ$<.>+<.>A=ГЕНАДІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Бабінцева Л.Ю. 
Науково-методичне обгрунтування управління персоналом на фармацевтичних промислових підприємствах в умовах інформатизації фармацевтичного ринку: Автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / Л.Ю. Бабінцева ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Уперше досліджено та проаналізовано чинники управління персоналом фармацевтичного промислового підприємства за умов перехідного періоду економіки держави та впровадження міжнародних вимог GMP ЄС та стандартів ISO. Вивчено й обгрунтовано взаємозв'язок між основними показниками діяльності промислового підприємства, а також тенденціями їх розвитку та якісними змінами кадрового складу взагалі та за окремими контингентами працюючих зокрема. Уперше запропоновано уніфіковану методику анкетування працівників промислового підприємства для динамічного комп'ютерного аналізу чинників управління персоналом. Наведено науково-методичні рекомендації для подальшої розробки теорії мотивації трудової діяльності, підвищення ефективності праці шляхом регулювання мотиваційного механізму на різних рівнях народного господарства. Запропоновано концепцію інформатизації ринку лікарських засобів та фармацевтичних послуг з урахуванням принципів інтеграції в єдину міжнародну комп'ютерну мережу та здійснено її технологічну реалізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-640-21 +
Шифр НБУВ: РА329828

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Бабінцева А.Г. 
Удосконалення методів прогнозування, діагностики та корекції метаболічних порушень у недоношених дітей за умов хронічної внутрішньоутробної гіпоксії: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / А.Г. Бабінцева ; Ін-т педіатрії, акушерства та гінекології АМН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему удосконалення медичної допомоги недоношеним новонародженим, які розвивалися за умов хронічної внутрішньоутробної гіпоксії та мали прояви гіпоксичного ураження центральної нервової системи (ЦНС) у ранньому неонатальному періоді. Визначено перинатальні фактори ризику, особливості клінічних проявів, характер метаболічних та імунологічних порушень, залежно від ступеня тяжкості патології. На підставі результатів багатофакторного кореляційного аналізу встановлено можливі механізми гіпоксичного ураження ЦНС у недоношених дітей у ранньому неонатальному періоді, у тому числі порушення процесів енергозабезпечення, працездатної та антиоксидантної рівноваги, імунологічної резистентності. Розроблено диференційно-діагностичні критерії ступеня тяжкості на першому тижні життя з урахуванням особливостей клінічних проявів і додаткових параклінічних показників. Науково обгрутовано диференційований підхід до призначення препаратів метаболічної корекції у недоношених дітей з гіпоксичним ураженням ЦНС у ранньому неонатальному періоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.34 +
Шифр НБУВ: РА348246

Рубрики:

      
3.

Бабінцева Н.О. 
Формування продуктивності яблуні в насадженнях передгірної зони Криму: автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.07 / Н.О. Бабінцева ; УААН. Ін-т садівництва. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Визначено особливості формування продуктивності сортів яблуні за умов садів різних типів на середньорослій підщепі зі вставкою слаборослої для передгірного Криму. Установлено показники росту та диференціації генеративних бруньок, особливості цвітіння та зв'язування плодів у сортів на слаборослих підщепах. Визначено посухостійкість сортів яблуні за показниками оводненості, тургоресцентності та водного дефіциту листків і потребу у продуктах фотосинтезу для формування плодів за умов недостатнього зволоження грунту. Доведено залежність чистої продуктивності фотосинтезу у яблуні від обрізування за типом веретена, проріджування крони, циклічної заміни й омолодження три-чотирирічних плодових гілок. Розроблено диференційну систему обрізки дерев залежно від сорто-підщепних комбінацій і форм крони. Виявлено залежність урожайності, якості плодів і строків їх зберігання від конструкцій насаджень яблуні на слаборослих підщепах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П255.1-47(4УКР-6КРИ) +
Шифр НБУВ: РА358069

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бабінцева А. Г. 
Оптимізація методів прогнозування, діагностики та лікування порушень функціонального стану сечовидільної системи у новонароджених при патології раннього неонатального періоду / А. Г. Бабінцева. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт - ранній неонатальний період у здорових доношених новонароджених дітей та у дітей з проявами перинатальної патології ; мета - підвищення ефективності надання медичної допомоги новонародженим з порушеннями функціонального стану сечової системи при патології раннього неонатального періоду шляхом удосконалення методів прогнозування й діагностики на основі вивчення специфічних біохімічних і функціональних маркерів та створення алгоритму диференційованого лікування з урахуванням ступеня тяжкості ренальної дисфункції; методи - клінічний, анкетно-опитувальний, епідеміологічний, біохімічний, імунохімічний, фотометричний, інструментальний, статистично-аналітичний; результати - встановлено особливості функціонального стану сечової системи у доношених новонароджених дітей за умов фізіологічної адаптації та порушеного перебігу раннього неонатального періоду на тлі патологічного пологового оксидативного стресу з урахуванням ступеня тяжкості перинатальної патології; вивчено стан гломерулярної фільтрації за рівнем цистатіну С у крові новонароджених при патології раннього неонатального періоду різного ступеня тяжкості; встановлено високу діагностичну цінність ліпокаліну сечі, асоційованого з желатиназою нейтрофілів, щодо виявлення ренальної дисфункції при порушеннях постнатальної адаптації помірного ступеня тяжкості; встановлено, що ренальні порушення у дітей з перинатальною патологією помірного ступеня тяжкості характеризуються канальцевою дисфункцією, тяжкого ступеня – поєднанням гломерулярної та канальцевої дисфункції; запропоновано комплексний алгоритм прогнозування, діагностики та диференційної діагностики легкого, помірного та тяжкого ступенів тяжкості порушень функціонального стану сечової системи у новонароджених дітей з патологічним перебігом раннього неонатального періоду за допомогою дискримінантного аналізу найбільш важливих індексованих перинатальних чинників ризику та клініко-параклінічних маркерів ренальної дисфункції; Розроблено систему диференційованих лікувальних заходів, спрямовану на корекцію порушень функціонального стану сечової системи та попередження формування гострого пошкодження нирок у новонароджених дітей з урахуванням ступеня тяжкості перинатальної патології та глибини ренальної дисфункції.^UObject - an early neonatal period in healthy donated neonatal children and children with manifestations of perinatal pathology; the goal is to increase the effectiveness of providing medical care to newborns with impaired functional status of the urinary system in the pathology of the early neonatal period by improving the methods of prediction and diagnosis on the basis of studying specific biochemical and functional markers and the creation of a differentiated treatment algorithm taking into account the severity of renal dysfunction; methods - clinical, questionnaire, epidemiological, biochemical, immunochemical, photometric, instrumental, statistical-analytical; results - the peculiarities of the functional state of the urinary system in newborn infants under conditions of physiological adaptation and violated course of the early neonatal period on the background of abnormal postpartum oxidative stress, taking into account the severity of perinatal pathology; The state of glomerular filtration on the level of cystatin C in neonatal blood with pathology of the early neonatal period of various degrees of severity was studied; A high diagnostic value of uric lipolin, associated with gelatinase of neutrophils, was established for the detection of renal dysfunction with violations of postnatal adaptation of moderate severity; found that renal disorders in children with perinatal pathology of moderate severity are characterized by tubular dysfunction, severe degree - a combination of glomerular and tubular dysfunction; The complex algorithm for prediction, diagnosis and differential diagnostics of the mild, moderate and severe degrees of gravity of disorders of the functional state of the urinary system in newborn babies with pathological course of the early neonatal period is proposed with the help of discriminant analysis of the most important indexed perinatal risk factors and clinical and paraclinical markers of renal dysfunction; A system of differentiated therapeutic measures aimed at correcting disorders of the functional state of the urinary system and preventing the formation of acute kidney damage in newborn babies, taking into account the severity of perinatal pathology and the depth of renal dysfunction, was developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Суханова О. О. 
Інформаційні технології особистісно–орієнтованогопідходу в післядипломній медичній освіті: автореферат дис. ... д.філософ : 091 / О. О. Суханова. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертаційній роботі наведено теоретичне узагальнення та вирішенняактуального науково–практичного завдання – обґрунтування індивідуалізаціїпіслядипломної медичної освіти шляхом направленого застосування новихінформаційних технологій.Розроблено комплекс нових критеріїв і методів для застосуванняв післядипломній медичній освіті та безперервному професійному розвиткулікарів, що забезпечує протягом усього їхнього трудового життя особистісно–орієнтоване вдосконалення. Системний підхід дозволив оптимізуватипроцеси прийняття рішень про особистісний і виробничий (професійний)розвиток лікарів в умовах збурювальних впливів: стресу, когнітивнихнавантажень, наявності різноманітних провайдерів освітніх послуг,неякісного трансферу знань тощо.Застосований людиноцентрований підхід надав можливістьпредставити лікаря-слухача як біосоціальний об’єкт із індивідуальнимипізнавальними здібностями, вмінням безперервно оновлювати свої знання заумови наступності та безперервності освіти. Такий погляд сприяє не тількирозвитку індивідуальних освітніх траєкторій, але й їх плануванню тасвоєчасному регулюванню, що відповідатиме формуванню цифровоїосвітньої екосистеми в галузі охорони здоров’я країни.Дослідження представлено п’ятьма пов’язаними розділами, кожен ізяких вирішував певне завдання, а також був основою для наступних етапівдослідження та узагальнення отриманих результатів.3На сучасному етапі розвитку держави якість життя населення, йогоосвіта, так само як і конкурентоспроможність економіки, тісно пов’язаніз інформатизацією та впровадженням новітніх технологій. До їхніх переваг,перш за все, відносимо здібність швидкого генерування значних об’ємівінформації та знань. Війна посилила навантаження на освітню систему, щосьогодні потребує цифрових інструментів передавання й оцінювання знань,реєстрації освітніх результатів, урахування здобутого раніше освітньокваліфікаційного рівня, психофізіологічних станів, практичного досвіду.З’ясовано, що особистісно–орієнтований підхід у післядипломніймедичній освіті повинен бути спрямований на індивідуалізацію навчання тапобудову регульованої освітньої траєкторії суб’єкту навчання. Освітнійпроцес, своєю чергою, пов’язаний не тільки з простою реєстрацією процесівотримання нових знань, умінь, компетентностей, а й з показниками наданняслухачем–лікарем медичної допомоги. В даний час ефективним засобомоб’єктивізації та кількісного визначення освітнього та професійногозростання лікаря, а також оцінювання соціальних відносин і компетентностейявляється інструментарій «освітнє Портфоліо».Засвоєння знань та інформації, їх кількісне оцінювання залежить відзначної кількості факторів, серед яких найбільше впливають на валідністьякості навчання його умови та умови контролю знань (наявність стресу,особливості когнітивного навантаження тощо). Оскільки далеко не всіфактори достатньо вивчені та знайшли своє відображення в освітньомуПортфоліо лікаря основна частина нашого дослідження й полягалау детальному аналізі та кількісному визначенні основних чинників трансферута оцінювання знань, а також їхньої перевірки в режимі дослідної експлуатаціїу створеній за нашої участі системі електронної реєстрації, що сталапровісником нової моделі електронного освітнього Портфоліо лікаря.^UThe dissertation provides a theoretical generalization and solution to an actualscientific and practical task – substantiation of individualization of postgraduatemedical education through targeted application of new information technologies.A set of new criteria and methods has been developed for use in postgraduatemedical education and continuous professional development of doctors, whichensures personal–oriented improvement throughout their working life. Thesystematic approach made it possible to optimize decision–making processes aboutthe personal and professional development of doctors in conditions of disturbinginfluences: stress, cognitive loads, the presence of various providers of educationalservices, low–quality knowledge transfer, etc.The applied human–centered approach made it possible to present the doctor–listener as a biosocial object with individual cognitive abilities, the ability tocontinuously update his knowledge under the condition of continuity and continuityof education. Such a view contributes not only to the development of individualeducational trajectories, but also to their planning and timely regulation, which willcorrespond to the formation of a digital educational ecosystem in the field of healthcare of the country.The research is presented in five related sections, each of which solveda certain task, and was also the basis for the next stages of the research andgeneralization of the obtained results.At the current stage of the state's development, the quality of life of thepopulation, its education, as well as the competitiveness of the economy, are closelyrelated to informatization and the introduction of the latest technologies. Theiradvantages include, first of all, the ability to quickly generate significant volumes7of information and knowledge. The war increased the load on the educationalsystem, which today needs digital tools for transferring and evaluating knowledge,registering educational results, taking into account the previously acquirededucational and qualification level, emotional state, and practical experience.It was found that a person–oriented approach in postgraduate medicaleducation should be aimed at individualizing training and building a regulatededucational trajectory of the subject of training. The educational process, in turn, isconnected not only with the simple registration of the processes of obtaining newknowledge, skills, and competencies, but also with the indicators of providingmedical care by the trainee–doctor. Currently, an effective means of objectifyingand quantifying a doctor's educational and professional growth, as well asevaluating social relations and competencies, is the "educational Portfolio" toolkit.The assimilation of knowledge and information, their quantitative evaluationdepends on a significant number of factors, among which the conditions andconditions of knowledge control (presence of stress, features of cognitive load, etc.)have the greatest influence on the validity of the quality of learning.Processes of formalization, refinement and structuring of information toensure individualization of postgraduate medical education have been streamlined.In the field of health care, it is proposed to distinguish between informationaland professional structuring of information with the provision of a priorityapproach. Based on the results of a survey of 244 trainees for 2020-2021, thefollowing methods were proposed: 1) classification of educational institutionresources in the organization of cycles/courses of postgraduate education andcontinuous professional development based on VEN analysis; 2) grouping theknowledge base of educational content into categories based on ABC analysis.Also analyzed by us the content of the educational content, substantiated thelogical model of entering information in the doctor's educational Portfolio,formulated rule 5 "D", evaluated the semantic approach to the structuring of medicalinformation and formed the metric characteristics of the language structure takinginto account coreference. The result of this part of the research was the development8of an algorithm for making a decision about entering information into a new modelof the electronic educational portfolio of a doctor, the structure of which is presentedas an ontology (polyhierarchical) consisting of 8 procedures.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського