Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (63)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ГАРНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Гарнага В. А. 
Двотактні підсилювачі постійного струму для багаторозрядних АЦП і ЦАП, що самокалібруються: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / В. А. Гарнага ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено запропоновані методи та структури відповідних двотактних схем. Наведено аналітичні вирази для статичної передатної характеристики та відповідних похибок лінійності. Одержано співвідношення для визначення динамічних характеристик базових схем двотактних підсилювачів постійного струму. Проведено порівняльне схемотехнічне моделювання відомих і запропонованих схем і показано, що двотактні симетричні ППС мають кращі статичні та динамічні характеристики у порівнянні з аналогами. Доведено, що застосування аналогових вузлів, побудованих на базі двотактних підсилювачів постійного струму, дозволяє суттєво покращити інтегральну лінійність перетворювачів форми інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З852.395-02
Шифр НБУВ: РА378973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Гарнага О.М. 
Еколого-економічні засади становлення та розвитку ринку сільськогосподарських земель: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.06 / О.М. Гарнага ; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. — Рівне, 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено теоретичні та методичні підходи щодо дослідження процесів становлення та розвитку ринку земель сільськогосподарського призначення. Уточнено зміст поняття ринку земель сільськогосподарського призначення, побудовано його модель і охарактеризовано складові. Розроблено структурну схему раціонального землекористування. Здійснено природно-сільськогосподарське районування території Рівненської області та удосконалено методичний підхід щодо експертної оцінки сільськогосподарських земель. Досліджено приватизаційні процеси у сфері земельних відносин регіону. Наведено пропозиції щодо застосування в Україні досвіду регулювання земельних відносин у європейських країнах на засадах еколого-економічної доцільності. Обгрунтовано необхідність створення Земельного банку, визначено його роль у формуванні ринку земель сільськогосподарського призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-511.2-28 +
Шифр НБУВ: РА352789

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гарна С. Ю. 
Методика вивчення зарубіжної літератури у старшій школі з використанням технологій дистанційного навчання / С. Ю. Гарна. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – навчання зарубіжної літератури у старших класах закладів загальної середньої освіти. Мета дослідження ‒ науково обґрунтувати й експериментально апробувати методику вивчення зарубіжної літератури у старшій школі з використанням технологій дистанційного навчання, перевірити педагогічні умови її ефективності.Методи дослідження – теоретичні, емпіричні, статистичні.Наукова новизна результатів дослідження: вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику вивчення зарубіжної літератури у старшій школі з використанням технологій дистанційного навчання; визначено сутність феномену «дистанційне навчання учнів старших класів зарубіжної літератури»; поглиблено розуміння специфіки літературного розвитку учнів старшої школи із залученням технологій віддаленого й безперервного доступу до навчального матеріалу; визначено й обґрунтовано педагогічні умови вивчення зарубіжної літератури у старшій школі з використанням технологій дистанційного навчання (використання учасниками освітнього процесу основних форм і засобів комунікації; поєднання інноваційних та традиційних технологій навчання; взаємодія вчителя, учнів і батьків у процесі вивчення зарубіжної літератури з використанням технологій дистанційного навчання); схарактеризовано рівні сформованості предметної компетентності учнів старшої школи на основі використання технологій дистанційного навчання зарубіжної літератури (високий, достатній, середній, низький); розроблено модель методики вивчення зарубіжної літератури у старшій школі з використанням технологій дистанційного навчання. Набули подальшого розвитку теорія і методика вивчення зарубіжної літератури за допомогою інноваційно-інформаційних стратегій навчання.Практичне значення дослідження полягає в розробленні й упровадженні діагностувальної і формувальної методик вивчення зарубіжної літератури у старшій школі з використанням технологій дистанційного навчання (кейси електронних навчальних матеріалів, комплекс завдань для дистанційного навчання зарубіжної літератури учнів старшої школи, специфічні інноваційні прийоми навчання на основі методів (технік) фасилітації, моделі індивідуального освітнього маршруту, віртуального зошита, електронного читацького щоденника). Ступінь упровадження – висока. Сфера (галузь впровадження) – педагогічні заклади вищої освіти, інститути післядипломної педагогічної освіти.^UThe research object is the foreign literature studying in the senior classes of general secondary education. The aim of the study is to provide the scientific basis for the methodology of studying foreign literature in high school using distance learning technologies, test it experimentally and verify its efficiency conditions from the pedagogical point of view.Research methods - theoretical, empirical, statistical.The scientific novelty of the study is in its being the first attempt for the methodology of teaching Foreign Literature in high school with the use of distance learning techniques to be theoretically based, developed and experimentally tested; the essence of the “Foreign Literature distance teaching of high school students” phenomenon has been identified; the interpretation of the specific nature of high school students' literary development engaging distance and continued access to educational material has been increased; pedagogical conditions of Foreign Literature teaching with the use of distance learning techniques in high school have been scientifically substantiated and identified (the usage of the main forms and means of communication by the subjects of educational process; combining traditional and innovative teaching techniques; a teacher-student-parent interaction in the course of Foreign Literature teaching with the use of distance learning techniques); high students' skill levels of subject-matter competence with the use of distance learning techniques in the process of teaching foreign literature (high, sufficient, average, low levels) have been characterized; the experimental model of teaching foreign literature in high school with the use of distance learning techniques has been developed. The theory and methodology of teaching Foreign Literature with the help of innovative information learning strategies have been developed.The practical significance of the study comprises developing and implementation of the diagnostic and forming methodologies of teaching Foreign Literature with the use of distance learning techniques in high school (including electronic cases of educational resources, a set of tasks for high school students' distance learning of Foreign Literature, specific innovative learning techniques based on facilitating methods (techniques), a model of an individual educational route, online notebook, online reading diary). The degree of implementation is high.Sphere (field of implementation) - pedagogical postgraduate institutes, education institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського