Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ГРИЦУН$<.>+<.>A=АНАТОЛІЙ$<.>+<.>A=ВАСИЛЬОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Грицунов О.В. 
Збудження електромагнітних коливань довільного спектрального складу замкненими електронними потоками в системах зі схрещеними полями: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.04.04 / О.В. Грицунов ; НАН України. Ін-т радіофізики та електроніки ім. О.Я.Усикова. — Х., 2006. — 31 с. — укp.

Досліджено частотні характеристики негармонійних коливань, що виникають під час взаємодії сповільнених електромагнітних хвиль із замкненими розподіленими електронними потоками у схрещених полях. Розроблено новий напрям фізичної електроніки - спектральне моделювання НВЧ-приладів, що містять електродинамічні системи й електронні потоки. Створено спектральні моделі таких приладів на базі використання методів миттєвих значень та комплексних амплітуд. Теоретичним шляхом одержано та проаналізовано спектри побічних і шумових коливань у приладах М-типу з розподіленим катодом. Встановлено причини підвищеного рівня шумів у статичному та динамічному режимах магнетронних систем та розглянуто можливі заходи щодо їх зниження. Запропоновано рішення, що дозволяють підвищити коефіцієнт посиленням підсилювачів М-типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З851-01 +
Шифр НБУВ: РА342601

Рубрики:

      
2.

Грицун О.Л. 
Перегрупування суспільно-політичних сил у США у ході виборчих кампаній (80-ті рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / О.Л. Грицун ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено проблему участі американців в електоральному суперництві партій та суспільно-політичних зрушень, які відбувались у США на тлі виборчих перегонів. Розглянуто питання щодо наукових дефініцій сучасної політичної історії, хронології, причин та умов перегрупування, засад і реформ виборчої системи у 80-ті рр. XX ст. Висвітлено теоретико-методологічні постулати верхівкового компромісу з відходом від концепції "елітного перегрупування". Запропоновано вивести з категоріального обігу поняття "рузвельтівська коаліція", що вживається стосовно картерівського передвиборчого об'єднання демократів 1980 р. Визначено правила виборчого фінансування як головну історичну передумову перегрупування та визнано проблему загального грошового балансу партій головним рушієм перерозподілу політичного впливу після кампанії 1980 р. Зроблено спробу розмежувати процес зсуву суспільно-політичних сил за донорською кон'юнктурою, позиційними коливаннями вкладників (перший етап - збільшення дрібних внесків і панівне становище республіканців) і змінами в самій структурі фінансової підтримки (друга фаза - власне "перегрупування КПД" і зміцнення ліберальних фондів-коаліцій). Визначено історичну закономірність, згідно з якою "нова республіканська більшість" принципово неможлива за умов сталого політичного розвитку та соціально-економічної стабільності в США - характерних ознак "доби Рейгана".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Т3(7США)63-5
Шифр НБУВ: РА317631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Грицуник І.І. 
Системні особливості розвитку країн ЦСЄ в контексті адаптації євроінтеграційного процесу: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.04 / І.І. Грицуник ; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано процес входження до Європейського Союзу (ЄС) країн Центрально-Східної Європи (ЦСЄ) та пов'язані з цим системні трансформації у цих державах і в структурі ЄС у контексті досвіду попередніх розширень, з'ясовано взаємний вплив системних трансформаційних процесів на макро - й мікрорівнях. Виявлено чинники успішності Європейських співтовариств, а пізніше - ЄС у розширенні і поглибленні інтеграційних зв'язків у порівнянні з конкуруючими європейськими інтеграційними об'єднаннями. Зазначено, що для країн ЦСЄ співробітництво і членство в ЄС стало інструментом економічного поступу і можливістю уникнути перспективи перетворення у "сіру" або буферну зону між Сходом і Заходом. З'ясовано причини прагнення країн ЦСЄ до інтеграції в рамках ЄС та їх відмови від створення власних чи участі в альтернативних угрупованнях, розглянуто головні особливості формування стратегії розширення ЄС. Визначено методи й інструменти інтеграції, розкрито вплив центральноєвропейських держав-учасниць на поглиблення інтеграції всередині ЄС. Розглянуто основоположні засади співпраці України з ЄС, ступінь здатності України адаптуватися до критеріїв членства в ЄС, наведено прогнози щодо перспектив її європейської інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(45)64 +
Шифр НБУВ: РА361509

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Грицунь О. М. 
Обґрунтування раціональних режимів світлофорного регулювання з урахуванням характеристик транспортних потоків і поведінки пішоходів / О. М. Грицунь. — Б.м., 2019 — укp.

Робота присвячена вибору раціональних (за тривалістю) режимів світлофорного регулювання, за яких зменшується кількість та тривалість затримок у транспортних потоках та вірогідність скоєння дорожньо-транспортних подій, які є наслідком поведінки учасників дорожнього руху.Підґрунтям цих негативних явищ є: коливання інтенсивності руху транспортних потоків, коли пішохід за тривалих заборонних сигналів для нього може розпочати перехід проїзної частини, що є неочікувано для водія транспортного засобу, особливо у нічний час доби; дотримання лише вимог нормативних документів під час проектування елементів вулично-дорожньої мережі, що не завжди адекватне для різних функціональних територій населених пунктів та умов руху його учасників; відсутність чіткої регламентації меж параметрів світлофорного регулювання, які б створювали раціональні його режими з урахуванням характеристик транспортних потоків та поведінки пішоходів.Запропоновано такі методики: визначення зміни часу терпеливого очікування пішохода за різних режимів регулювання та параметрів проїзної частини; дослідження затримок транспортних потоків залежно від параметрів регулювання. У роботі проведено експериментальні дослідження поведінки пішоходів на регульованих перехрестях для різних функціональних зон та у різну пору доби, а також досліджено динамічні показники у транспортному потоці.Розроблено метод вибору раціональних режимів світлофорного регулювання на основі мінімізації кількості порушень пішоходами вимог сигналів світлофора залежно від рівня завантаження смуг руху та максимальної довжини черги на підході до стоп-лінії. Оцінка раціональності здійснюється з урахуванням одночасного впливу таких чинників: рівня завантаження, тривалості заборонного сигналу світлофора, кількості порушень пішоходами та максимальної довжини черги. На підставі цього у програмному середовищі MATLAB розроблена модель вибору раціонального режиму регулювання з урахуванням типу перехрестя, який (тип) залежить від характеристик транспортного потоку, поведінки пішоходів та умов руху.У роботі вперше розроблено модель зміни кількості порушень пішоходів залежно від рівня завантаження перехресть різних типів, розроблено модель визначення максимальної довжини черги залежно від рівня завантаження та частки заборонного сигналу на смузі руху в циклі регулювання, запропоновано рекомендації щодо вибору раціональних режимів світлофорного регулювання залежно від затримки транспорту, планувальних параметрів вулично-дорожньої мережі та поведінки пішоходів.^UThe paper is dedicated to choose of rational (by duration) regimes of traffic light control, during which number and duration of delays in traffic flows and probability of commission of road traffic incidents, which are the result of road users behavior, reduces. Backgrounds for these negative phenomena are: variation of traffic intensity, when pedestrian, during continuous restrictive signals for him, can start to cross the roadway that is unexpected for vehicle driver, especially in nighttime; observation the requirements of only regulatory documents during designing the elements of road network that is not always adequate for different functional areas of settlements and movement conditions of its users; absence of distinct regulation of traffic light control parameters limits which would create its rational regimes taking into account traffic flow characteristics and pedestrian behavior.Such methods are proposed: determination the change of pedestrian patient waiting time in different control regimes and roadway parameters; investigation of traffic flow delays depending from control parameters.In the paper experimental research on pedestrian behavior are conducted on controlled intersections for different functional areas and in different daytime and also dynamic parameters in traffic flow are investigated.Methods for choose the rational regimes of traffic light control is developed, based on minimization of number of violations by pedestrians requirements of traffic light signals depending from volume-capacity ratio and maximum queue length on approach to the stop-line. Estimation of rationality is performed with consideration of simultaneous influence of such factors: volume-capacity ratio, duration of traffic light restrictive signal, number of violations by pedestrians and maximum queue length. On this basis in program software MATLAB the model for choose the rational control regime is developed, taking into account intersection type which (type) depends from traffic flow characteristics, pedestrian behavior and movement conditions.In this paper first: the model for change the number of violations of pedestrians is developed, depending on volume-capacity ratio on intersections of different types; the model for determination maximum queue length is developed, depending from volume-capacity ratio and restrictive signal rate on the line in control cycle; recommendations about choose the rational regimes of traffic light control are proposed, depending from traffic delay, planning parameters of road network and pedestrian behavior.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського