Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (29)Книжкові видання та компакт-диски (113)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛАДИЧЕНК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Ладиченко В.В. 
Гуманістичні основи організації державної влади: автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.01 / В.В. Ладиченко ; Ін-т законодавства Верхов. Ради України. — К., 2008. — 41 с. — укp.

Науково обгрунтовано розуміння гуманістичних основ організації державної влади як духовного феномену, що має суперечливу природу, оскільки вони є важливим регулятором гармонійного функціонування відносин державна влада - людина, фактором інтеграції суспільства. Гуманістичні цінності набувають для людини та суспільства ціннісного значення, належать до вищих цілей життя, організують життєві цілі в ієрархію, вершиною якої є феномени, відображені у категоріях прав людини: свободи, рівності, справедливості. Сформульовано методологію шляхів розвитку юридичної теорії, яка вимагає глибого системного аналізу у контексті розуміння ставлення до взаємозв'язку та взаємозалежності людини та влади, розгляду влади як цілісної системи у аспекті якісних показників і розв'язання сучасних етико-гуманістичних аспектів організації державної влади. Обгрунтовано ідею, що проблеми її організації необхідно досліджувати за принципами: гармонії людини та державної влади - балансу, пропорційності й органічного поєднання інтересів, тобто такого світогляду, який забезпечує усвідомлення людиною своєї особистості як невід'ємної частки громадянського суспільства та державної влади; принципу особистої відповідальності кожної людини (громадянина) за організацію цієї влади, усвідомлення її залежності від суспільства та від кожної особи. Запропоновано переосмислення єдності та цілісності державної влади, що забезпечується наявністю стійких взаємозв'язків між її гілками на основі соціальної єдності влади як єдності принципових ідей і цінностей суспільства. Обгрунтовано аксіологічні й етичні питання, що передбачають можливість нового діалогу людини та державної влади, в якому загальнолюдські цінності не повинні сприйматися поза національною культурою кожного народу, який намагається мати як засадничі власну мораль і традиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.41 +
Шифр НБУВ: РА360814

Рубрики:

      
2.

Ладиченко К.І. 
Маркетинг відносин в управлінні підприємствами готельного господарства: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / К.І. Ладиченко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Висвітлено еволюцію теоретичних підходів щодо маркетингу відносин, концептуальні засади, методологічні та практичні аспекти формування системи управління підприємством готельного господарства на основі маркетингу відносин. Виявлено основні тенденції та проблеми взаємодії суб'єктів ринку готельних послуг України. Наведено оцінку рівня впровадження складових маркетингу відносин в управління підприємствами готельного господарства та визначено їх вплив на формування лояльності споживачів готельних послуг. Розкрито взаємозв'язок принципів управління персоналом підприємств готельного господарства з ефективністю побудови партнерських відносин зі споживачами та підходи щодо реінжинірингу системи управління підприємством на основі внутрішнього маркетингу. Запропоновано методичні підходи щодо вдосконалення системи управління підприємствами готельного господарства на засадах внутрішнього маркетингу та маркетингу відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-21
Шифр НБУВ: РА371454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Ладиченко В.В. 
Теоретико- правові засади поділу влади: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / В.В. Ладиченко ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.4 + Ф035

Рубрики:

      
4.

Піляй А. М. 
Ґенеза та сучасний стан адміністративної функції держави / А. М. Піляй. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації проведено комплексне дослідження адміністративноправової функції сучасної держави. Проведено дослідження історичного розвитку адміністративної держави від поліцейської до публічно-сервісної. Здійснено періодизацію адміністративної функції держави з поділом на наступні періоди: період поліцейського типу реалізації державою своїх повноважень на українських землях (до 1917 р.); період командноадміністративного впливу держави на суспільні відносини (з 1917 по 1991 р.); трансформаційний період взаємодії між громадянами та державою у незалежній Україні (з 1991 по 2013 р.); сучасний період (з 2013 р.), який характеризується впровадженням системи управління та надання адміністративних послуг по принципу нового публічного менеджменту. Визначено ключові елементи переходу від командно-адміністративного до публічно-сервісного типу урядування. Встановлено необхідність законодавчого закріплення поняття «дискреційних повноважень», згідно якого дискреційними повноваженнями є спосіб реалізації публічної влади, який дозволяє суб'єкту владних повноважень обирати у конкретній ситуації між альтернативами, кожна з яких є правомірною без необхідності узгодження варіанту вибору у будь-якій формі своїх дій з іншими суб'єктами, а також визначення механізму реалізації таких повноважень в конкретних ситуаціях. Проаналізований закордонний досвід впровадження публічно-сервісноїмоделі урядування у розвинених країнах показав, що публічно-сервісна держава виражається в існуванні держави-надавача послуг, головним завданням якої є забезпечення благополуччя громадян. За такою моделлю управління закріпилася назва – новий публічний менеджмент (new public management). Встановлено необхідність внесення змін до законодавства про адміністративні послуги щодо надання визначення поняттю «електронних адміністративних послуг» та регламентуванню порядку їх надання. Також запропоновано внести зміни до Закону України «Про адміністративні послуги», якими прописати можливість створення віддаленого робочого місцяабо територіального підрозділу територіальною громадою за рішенням органу місцевого самоврядування з подальшим підпорядкуванням такого віддаленого робочого місця або територіального підрозділу до найбільш підходящого Центру надання адміністративних послуг. Обґрунтовано необхідність прийняття єдиного адміністративного процедурного закону для забезпечення ефективнішого надання адміністративних послуг.^UThe dissertation contains a comprehensive study of the administrative and legal function of the modern state. The historical development of the administrative state from police to public service has been carried out. Periodization of the administrative (managerial) function of the state was carried out with the division into the following periods: the period of existence of the police type of public administration in the Russian Empire (until 1917); the period of existence of the administrative-type public administration in the Soviet Union (from 1917 to 1991); transformation typeof interaction between citizens and the state in independent Ukraine (1991 to 2013); a modern period (since 2013), characterized by the introduction of a system of management and provision of administrative services on the principle of new public management. The key elements of the transition from commandadministrative to public-service type of governance are identified. The necessity of legislative consolidation of the concept of «discretionary powers» is established, according to which discretionary powers are a way of exercising public power, which allows the subject of power to choose in a particular situation between alternatives, each of which is legitimate without the need to agree on a choice in any form actions with other entities, as well as determining the mechanism for exercising such powers in specific situations. The foreign experience of introducing a public-service model of governance in developed countries has analyzed that the public-service state is expressed in the existence of a service-provider state, whose main task is to ensure the wellbeing of citizens, under this model of management, the name «new public management». It is necessary to amend the legislation on administrative services to provide the definition of electronic administrative services and determine the procedure for their provision. It is also proposed to introduce in the Law of Ukraine «On Administrative Services», which prescribe the possibility of creating a remote workplace or territorial unit by a territorial community by decision of a local government body, with the subsequent subordination of such a remote workplace or territorial unit to the most appropriate service center. The necessity of adopting a single administrative procedural law to ensure more efficient provision of administrative services is substantiated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Бондар І. В. 
Формування креативності старшокласників у процесі вивчення всесвітньої історії / І. В. Бондар. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації науково обґрунтовано теоретичні та методичні основи формування креативності старшокласників у процесі вивчення всесвітньої історії, уточнено сутність поняття «креативність старшокласника», з'ясовано механізми її формування, окреслено характерні ознаки освітнього середовища, що актуалізує креативність. Запропоновано структуру креативності старшокласників як систему взаємопов'язаних компонентів (мотиваційно-емоційного, інтелектуального, діяльнісного), на основі яких встановлено чотири рівні сформованості зазначеної якості (низький, середній, вище за середній, високий) з огляду на критерії (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний та емоційно-вольовий), деталізовані відповідними показниками. Обґрунтовано, розроблено й апробовано структурно-функціональну модель формування креативності старшокласників у процесі вивчення всесвітньої історії, яка відображає єдність методологічного, змістовно-технологічного й оцінювально-результативного компонентів, що набувають реалізації за визначених педагогічних умов. Доведено ефективність методики формування креативності старшокласників у процесі вивчення всесвітньої історії.^UThesis researches the issue of senior high school students' creativity development in the process of World History studying. The author argues that the importance to research mentioned issue deals with the necessity to train competent graduates. According to the concepts of “The New Ukrainian School” important characteristic of graduates' deals with the innovation that suggests capacity to change the environment, develop economics according to the principles of constant development, compete at a labor market and study during the life.Basing on the analysis of psychological and pedagogical research concerning with the mentioned issue the author outlines research conceptual field, specifies the concept of creativity, establishes the mechanisms of its development, and presents the characteristic features of educational environment where creativity is becoming updated. The paper presents the definition of basic concept of “senior high school students' creativity in the process of World History studying” as a dynamic personal complex integral characteristic that denotes capacity for creativity and is a condition for personal self-fulfillment. The study outlines creativity structure of senior high school students as a system of interrelated components basing on which the author presents four levels of mentioned quality maturity considering the criteria detailed wit the appropriate indicators.The author establishes that in the process of World History studying successful creativity development for senior high school students is promoted with the consideration of individual and age peculiarities, interests, level of cognitive possibilities, senior high school students' abilities, the comprehension of the core of psychical processes and their mechanisms that belong to the base of creative activity. The paper defines that in the process of World History studying methodological base of creativity development for senior high school students concerns with the ideas and tools of different types of studying: problem-based studying, heuristical studying, studying with critical thinking technologies, project studying, research-based studying, interactive studying, and gaming-based studying.The author provides the rationale, develops and tests structural and functional model of creativity development for senior high school students in the process of World History studying. This model consists of the unity of methodological, content and technological, evaluative and effective components that is implemented basing on the defined pedagogical conditions. Methodological unit characterizes methodological approaches and principles of creativity development for senior high school students in the process of World History studying. These ones are presented with the elements that take on the task of system-regulation and define the tactic of experimental methodic projecting.Content and technological unit of the model reveals the content, pedagogical conditions and appropriate mechanisms of their implementation that are provided with the forms, methods, means. The study defines such basic conditions to realize methodic of model's implementation as the establishment of subject-to-subject relations, dialogical communication, including to the studying content the solution of creative situations. The core of the model deals with creative situations and creative tasks that specify these situations. The author develops mentioned creative tasks according to three criteria considering the components of creativity: motivational and emotional; intellectual ; activity-based. The study defines the stages of creativity developing for senior high school students in the process of World History studying (motivational and related to the updated, activity-based, reflexive and evaluative). Each of these stages suggests the implementation of pedagogical conditions, realization of special forms, methods and studying means, has its aim, tasks and direction on the result that is positive dynamics of creativity maturity for senior high school students. Final result of the model is directly related to the aim – to increase the level of creativity maturity for senior high school students in the process of World History studying. To define this level it has been developed the criteria, indicators and diagnostic tools presented in evaluative and effective unit. Considering special features of interaction of all constituents of structural and functional model of creativity development for senior high school students will cause the aim achievement in the process of World History studying. The author gives the rationale for methodic efficiency of creativity development for senior high school students in the process of World History studying.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Оврамець Ю. О. 
Адміністративно-правові процедури публічних закупівель в Україні: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / Ю. О. Оврамець. — Б.м., 2023 — укp.

Встановлено, що враховуючи той факт, що 24 лютого 2022 року російська федерація розпочала відкриту війську агресію проти України, система публічних закупівель в Україні зазнала безпрецедентних викликів, які потрібно було терміново вирішувати Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України, щоб не паралізувати всю систему закупівель в Україні. Досвід першої фази війни в лютому-квітні 2022 року показав, що практично жодна із процедур Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачала спрощення та прискорення закупівель в умовах воєнного стану і насправді далеко не забезпечувала нагальності у вирішенні питань публічних закупівель для державних потреб.^UІt was found that given the fact that on 24 February 2022, the Russian Federation launched open military aggression against Ukraine, the public procurement system in Ukraine faced unprecedented challenges that had to be urgently addressed by the Verkhovna Rada of Ukraine and the Cabinet of Ministers of Ukraine in order not to paralyze the entire procurement system in Ukraine. The experience of the first phase of the war in February-April 2022 showed that virtually none of the procedures of the Law of Ukraine «On Public Procurement» provided for the simplification and acceleration of procurement under martial law and, in fact, far from ensuring the urgency of addressing public procurement issues for state needs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Максименко Ю. П. 
Теоретико-правові засади системи стримувань і противаг у діяльності органів місцевого самоврядування: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / Ю. П. Максименко. — Б.м., 2024 — укp.

У роботі надається розуміння системи стримувань і противаг як співвідношення повноважень органів і посадових осіб місцевого самоврядування України: представницьких органів місцевого самоврядування (рад), головних посадових осіб територіальних громад (сільських, селищних, міських голів) та виконавчих органів місцевого самоврядування (виконавчих комітетів), шляхом їхнього застосування. У роботі проаналізована історична спадщина українського народу в процесі формування та правового розвитку системи стримувань і противаг у діяльності органів місцевого самоврядування, теоретично та практично обґрунтовано існуючу модель стримувань і противаг, а також визначено шляхи удосконалення існуючої системно-структурної організації органів місцевого самоврядування на основі балансу розподілу повноважень.^UThe work provides an understanding of the system of deterrence and counterbalances as a ratio of powers of bodies and officials of local self-government of Ukraine: representative bodiesof local self-government (councils), chief officials of territorial communities (village,settlement, city mayors) and executive local governments (executive committees), bytheir application. The work analyzes the historical heritage of the Ukrainian people in theprocess of formation and legal development of the system of deterrence andcounterbalances in the activities of local self-government bodies, theoretically andpractically substantiates the existing model of deterrence and counterbalances, and alsoidentifies ways of improving the existing system-structural organization of localauthorities municipality based on the balance of distribution powers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Кідалова Н. О. 
Публічний контроль за стратегічними об’єктами державної власності: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / Н. О. Кідалова. — Б.м., 2024 — укp.

Здійснено огляд наукових праць, присвячених питанням понятійного апарату контролю за стратегічними об’єктами державної власності. З'ясовано правовий потенціал понять: «контроль», «публічний контроль», «державний контроль», «громадський контроль», «міжнародний контроль». Розроблено авторське визначення «публічний контроль за стратегічними об'єктами державної власності» під яким запропоновано розуміти активну діяльність певних суб’єктів публічної влади (уповноважені органи державної влади, органи державної влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції, громадських організацій та інших суб’єктів).^UA review of scientific works devoted to the issues of the conceptual apparatus of control over strategic objects of state ownership was carried out. The legal potential of the concepts: «control», «public control», «state control», «social control», «international control» has been clarified. The author's definition of «public control over strategic objects of state ownership» has been developed. It was established that «public control over strategic objects of state ownership», which is proposed to be understood as the active activity of certain subjects of public authority (authorized state authorities, state authorities of the Autonomous Republic of Crimea, bodies of local self-government, specially authorized subjects in in the field of anti-corruption, public organizations and other subjects).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського