Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (142)Книжкові видання та компакт-диски (116)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>A=РАДКЕВИЧ$<.>+<.>A=ЕКАТЕРИН$<.>+<.>A=АЛЕКСАНДРОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Радкевич Н.В. 
Оцінка ступеня ризику в підприємницькій діяльності: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Н.В. Радкевич ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 1999. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні і практичні питання оцінки ступеня підприємницького ризику в сучасних умовах України. Розроблено методику кількісної оцінки ступеня підприємницького ризику для промислово-виробничої фірми в умовах невизначеності й запропоновано практичні рекомендації щодо його зниження (мінімізації) за рахунок внутрішніх резервів. Впровадження цієї методики сприяє підвищенню ефективності господарської діяльності фірми та зміцненню її стану на ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-131.1
Шифр НБУВ: РА308156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Радкевич О. І. 
Розробка мікропроцесорного керування матричними світлодіодними випромінювачами: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / О. І. Радкевич ; НАН України, "НДІ мікроприладів", НТК "Ін-т монокристалів". — К., 2010. — 18 с. — укp.

Розглянуто динамічний режим живлення матриць надяскравих світлодіодів з використанням широтно-імпульсно-модульованого регулювання струму й алгоритму зворотного зв'язку по світловому потоку. Сформовано сукупність критеріїв для створення спеціалізованого процесора, який поєднаний в одному кристалі зі структурами гетероелектроніки для обробки потоків інформації, одержуваних під час освітлення об'єктів матричними діодними джерелами білого світла. Досліджено метод керування RGB матричними діодними джерелами світла для збільшення їх енергетичної ефективності, вираженої в люменах на ват.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З294-5
Шифр НБУВ: РА375582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
3.

Радкевич 
Системотехнічні аспекти організаційно-технологічних рішень відновлення об'єктів транспортного комплексу: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.08 / Анатолій Валентинович Радкевич ; Придніпровська держ. академія будівництва та архітектури. — Д., 2006. — 35 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н742-08
Шифр НБУВ: РА342843

Рубрики:

      
4.

Радкевич В. О. 
Теоретичні і методичні засади професійного навчання у закладах профтехосвіти художнього профілю: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. О. Радкевич ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію розвитку професійно-художньої освіти в Україні. Розкрито значення принципів гуманізації та фундаменталізації, відбору та структурування змісту навчального матеріалу. Запропоновано модель професійного навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел у системі "Педагогічна майстерня майстра художнього ремесла". Визначено ієрархію цілей, принципи та комплекс навчально-методичного забезпечення професійно-художнього навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел. Висвітлено методичні засади діяльності педагогів ПТНЗ художнього профілю, розвиток їх методологічної, технологічної та дослідницької культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.69 + Щ12 р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА373937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Радкевич О. П. 
Теоретичні і методичні основи розвитку правової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти / О. П. Радкевич. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Глухів, 2020.У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано розв'язання наукової проблеми розвитку правової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти шляхом наукового обґрунтування теоретичних і методичних основ та експериментальної перевірки результативності системи й розробленого науково-методичного забезпечення розвитку правової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти. Визначено суть та структуру феномену, обґрунтовано концепцію, методологічні підходи, педагогічну систему цілеспрямованого розвитку правової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови розвитку правової культури педагогічних працівників, спроєктовано модель системи, що унаочнює процес поетапного розвитку правової культури педагогічних працівників.^UThe thesis theoretically generalizes and offers solutions to the scientific issue of developing legal culture in teaching staff from professional education schools. The new findings have been made possible only by justifying theoretical and methodical principles and experimentally verifying the effectiveness of the system and author's methodical support for developing legal culture in teaching staff from professional education schools. The essence and structure of the phenomenon are determined, the concept, methodological approaches, pedagogical system of purposeful development of legal culture of pedagogical workers of vocational education institutions are substantiated. The pedagogical conditions for the development of the legal culture of pedagogical workers are determined and substantiated, a model of the system is designed, which illustrates the process of gradual development of the legal culture of pedagogical workers. The thesis experimentally verifies the effectiveness of the proposed system and methodical support for developing legal culture in teaching staff from professional education schools.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Горбан Є. І. 
Розвиток професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в міжкурсовий період підвищення кваліфікації. / Є. І. Горбан. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації теоретично узагальнено і запропоновано нові підходи до вирішення наукового завдання, що стосується розвитку професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в міжкурсовий період підвищення кваліфікації. Виявлено філософський, психологічний, соціальний, морально-етичний аспекти процесу розвитку означеної компетентності. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше: теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено технологію розвитку професійної компетентності методистів закладів професійної освіти, згідно з якою цілеспрямований розвиток уможливлює більш високий рівень розвитку означеної компетентності та її впровадження у процес навчання методистів.^UIn the dissertation, new approaches to solving the scientific problem were theoretically generalized and presented. It concerns the development of professional competence of teaching methodology experts of the professional (professional-vocational) education institutions while advanced training intercourse cycle. Philosophical, psychological, social, moral, and ethical aspects of the process of development of this competence are revealed. The scientific novelty of the obtained results is that for the first time the technology of professional competence development of teaching methodology experts of the professional (vocational) education institutions is justified theoretically, developed, and verified experimentally, according to which the purposeful development enables a higher level of following competence and its implementation into the process of teaching methodology experts.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Нетеса К. М. 
Вдосконалення та визначення раціональних організаційно-технологічних рішень влаштування фасадних систем багатоповерхових цивільних будівель / К. М. Нетеса. — Б.м., 2021 — укp.

Основна мета дисертаційної роботи полягає в удосконаленні існуючої технології улаштування та експлуатації фасадних систем, зокрема за рахунок впровадження інноваційної технології вибору раціональної фасадної системи для конкретного об'єкту та умов виробництва. Для досягнення мети роботи: виконані аналіз, узагальнення і оцінювання стану організаційно-технологічних рішень улаштування фасадних систем багатоповерхових цивільних будівель; експериментально досліджені інноваційні фасадні системи з визначенням найбільш ефективних з них відносно технологічності, трудомісткості та вартості. Виявлені і досліджені чинники, які найбільшою мірою впливають на трудомісткість та вартість влаштування і експлуатації фасадних систем. Розроблена методика вибору раціональної фасадної системи багатоповерхової будівлі. Обґрунтовані науково-технічна і економічна ефективність використання запропонованих організаційно-технологічних рішень із удосконалення процесу вибору, улаштування, експлуатації та ремонту багатоповерхових будівель. Ключові слова: фасадна система, експлуатація, капітальний ремонт, міжремонтний період, трудомісткість, вартість, ранжування факторів, тривалість, ефективність.^UThe main purpose of the dissertation is to improve the existing technology of installation and operation of facade systems, in particular through the introduction of innovative technology for choosing a rational facade system for a particular object and production conditions. To achieve the goal: analysis, generalization and assessment of the state of organizational and technological solutions for the installation of facade systems of multi-story civil buildings; innovative facade systems were experimentally studied with the definition of the most effective of them in terms of manufacturability, complexity and cost. The factors that have the greatest impact on the complexity and cost of installation and operation of facade systems have been identified and studied. A method of choosing a rational facade system of a multi-story building has been developed. The scientific-technical and economic efficiency of the use of the proposed organizational and technological solutions to improve the process of selection, installation, operation and repair of facade systems of multi-story buildings is substantiated. Keywords: facade system, operation, overhaul, overhaul period, labour intensity, cost, ranking of factors, duration, efficiency.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Козак А. Р. 
Формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування в професійно-практичній підготовці / А. Р. Козак. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційному дослідженні розв'язано актуальне наукове завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов цілеспрямованого формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування в професійно-практичній підготовці. Теоретичні положення, експериментальні дані, висновки дисертаційного дослідження можуть бути використаними в освітньому процесі закладів професійної та фахової передвищої освіти, у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників, під час підготовки та проведення науково-методичних семінарів тощо.^UThe thesis offers effective solutions to a relevant scientific issue of theoretical justification and experimental verification of pedagogical conditions for developing professional competence in future food service specialists within professional practical training. Finally, theoretical provisions, experimental data and conclusions of the thesis can be incorporated into the educational process of vocational and higher education institutions, as well as into the system of teachers' professional development and the organization of scientific and methodological seminars.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Белан В. Ю. 
Підготовка майбутніх учителів професійних технічних предметів із використанням технологій дистанційного навчання в університетах Республіки Польща. / В. Ю. Белан. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційному дослідженні наведено науковий опис досвіду щодо використання технологій дистанційного навчання для забезпечення якості підготовки майбутніх педагогів відповідно до Європейської стратегії розбудови цифрового суспільства, який здійснено на основі цілісного порівняльного аналізу теорії та методики підготовки майбутніх учителів професійних технічних предметів в університетах Республіки Польща. У ході дослідження було обґрунтовано у формі теоретичних положень можливості творчого використання конструктивних ідей польського досвіду в контексті вирішення цілей і завдань запровадження дистанційного навчання в Україні. За результатами аналізу організаційних форм, методів і засобів використання технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх учителів професійних технічних предметів в університетах Республіки Польща було з'ясовано, що польські університети розширюють освітню пропозицію курсами дистанційного навчання.^UThis dissertation provides a scientific description of the experience of the use of distance learning technologies to ensure the quality of training of future teachers in accordance with the European Digital strategy, that is based on a holistic comparative analysis of theory and methods of training the teachers of vocational subjects at universities in the Republic of Poland. In the course of the research, the possibilities of creative use of constructive ideas of the Polish experience in the context of solving the goals and objectives of the introduction of distance learning in Ukraine have been substantiated in the form of theoretical provisions. According to the results of the analysis of organizational forms, methods and means of using the distance learning technologies in the training of teachers of vocational subjects at universities in the Republic of Poland, it has been found that Polish universities expand the educational offer by learning online course.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Малишева М. Х. 
Підготовка фахівців готельного господарства і туризму у професійних школах Туреччини. / М. Х. Малишева. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації з'ясовано цілі, зміст, організаційні форми, методи, технології та особливості професійної підготовки фахівців готельного господарства і туризму у професійних школах Туреччини. У дисертації конкретизовано організаційні, методичні, змістові та практичні аспекти професійної підготовки фахівців готельного господарства і туризму в професійних школах Туреччини та запропоновано відповідні рекомендації щодо можливості використання прогресивних ідей турецькогодосвіду в Україні. Визначено сім основних етапів становлення системи професійної підготовки фахівців готельного господарства і туризму в Туреччині, які характеризуються певними особливостями. Проаналізовано та визначено сучасні вимоги ринку праці Туреччини до професійної підготовленості фахівців готельного господарства і туризму, що є актуальним в удосконаленні системи професійної підготовки фахівців для туристичної та готельної галузей в Україні.^UThe thesis specifies the goals, content, organizational forms, methods, technologies, and characteristics of vocational training for specialists in hospitality and tourism in Turkish vocational schools. The relevance of the research problem results from its insufficient coverage in pedagogical theory and practice. There appears to be the need to study the Turkish experience of training specialists in hospitality and tourism in vocational schools and use its positive aspects to improve such training in Ukraine. Furthermore, current trends in tourism education in Turkey are little studied by Ukrainian pedagogical theorists and practicians.The thesis determines several characteristics of the content and structure of training programmes on hospitality and tourism in Turkish vocational lyceums. They are as follows: the compliance of programmes and qualifications of graduates with the needs of the hospitality and tourism services market; professional orientations of tourism education; the integration of computer-based and technical courses into curricula; the focus on practical training; the introduction of foreign language courses; constant updates in scientific and methodical bases; involvement of relevant specialists in the training process; activities of schools aimed at improving the quality of educational services.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Єжокіна Ю. І. 
Формування правової культури кваліфікованих робітників у закладах професійної освіти морського профілю. / Ю. І. Єжокіна. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційному дослідженні наведено розв'язання актуального наукового завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов формування правової культури кваліфікованих робітників-моряків для підвищення якості їхньої правової підготовки у закладах професійної освіти морського профілю.Практичне значення одержаних результатів полягає в розробленні та впровадженні в освітній процес закладів професійної освіти морського профілю методики цілеспрямованого формування правової культури кваліфікованих робітників морського профілю, науково-методичного забезпечення цього процесу (методичні розробки інтенсивних інтерактивних педагогічних технологій, імітаційно-ігрових занять, тестових методик, використання ІТ-технологій, навчально-методичне забезпечення факультативу «Правова культура сучасного моряка»), що застосовувалися у процесі педагогічного експерименту та ввійшли до методичних рекомендацій «Розвиток правової культури робітників морського транспорту».^UThe dissertation research provides a solution to the current scientific problem of theoretical justification and experimental testing of pedagogical conditions for the formation of legal culture of future skilled workers of maritime transport to improve the quality of their professional and legal training in institutions P (PT) O maritime profile. The practical significance of the results is to develop and implement in the educational process of institutions VET maritime profile methods of purposeful formation of legal culture of future skilled workers of maritime transport, scientific and methodological support of this process (methodological development of intensive interactive pedagogical technologies, simulation and game classes, test methods, application of IT technologies, educational and methodical support of the elective «Legal culture of a modern sailor»), which were used in the process of pedagogical experiment and included in the methodological recommendations «Development of legal culture of future maritime workers».


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Стрілець О. І. 
Професійна підготовка майбутніх токарів за дуальною формою освіти. / О. І. Стрілець. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації розв'язано актуальне наукове завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов професійної підготовки майбутніх токарів за дуальною формою освіти. Практичне значення отриманих результатів дослідження визначається впровадженням в освітню діяльність закладів професійної (професійно-технічної) освіти: методичних рекомендацій «Методика підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі за дуальною формою освіти», навчально-методичного комплексу, що охоплює: навчальний посібник «Основи 3-D друку», програму організації дуальної форми освіти відповідно до Положення про організацію професійної підготовки майбутніх токарів за дуальною формою освіти, оновлений навчальний план і програми професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників з професії «токар» з урахуванням вимог роботодавців, збірник завдань, перелік контрольних запитань, практико -орієнтовані задачі, словник технічних термінів, проєкти, пробні кваліфікаційні завдання, дистанційний курс для підготовки наставників з виробництва.^UThe dissertation solves a topical scientific problem of theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions of professional training of future turners in the dual form of education. The practical significance of the results of the study is determined by the introduction into educational activities of institutions P (PT) O: guidelines «Methods of training skilled workers in the engineering industry in the dual form of education», educational and methodological complex, including: textbook «Fundamentals of 3-D printing», the program of organization of the dual form of education in accordance with the Regulations on the organization of professional training of future turners in the dual form of education, updated curriculum and programs of professional-theoretical and professional-practical training of skilled workers in the profession of «turner» taking into account the requirements of employers, a collection of tasks, a list of control questions, practice-oriented tasks, a dictionary of technical terms, projects, trial qualification tasks, distance course for training of production mentors. The materials of the results of the dissertation research are introduced into the educational process of P (PT) O institutions and the work of educational(scientific)-methodical centers (offices) of vocational education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Онищенко А. П. 
Розвиток професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / А. П. Онищенко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаційному дослідженні наведено розв’язання актуального наукового завдання щодо теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг.Теоретичною основою дослідження проблеми розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників сфери послуг визначено комплекс принципів, педагогічних умов, чинників, ідей, методологічних положень, що складають підґрунтя розроблення конкретних методик і технологій на певних етапах цілеспрямованого дослідницького пошуку. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше: ?визначено й обґрунтовано основні педагогічні умови розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг; ?спроєктовано модель, що унаочнює процес поетапного розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг, відображаючи системну взаємодію елементів методологічно-цільового, суб’єктного, змістово-технологічного та діагностико-корегувального блоків; удосконалено:−?методику поетапного розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг; удосконалення полягає у виокремленні етапів, що корелюють з рівнями розвиненості професійної компетентності досліджуваної категорії кваліфікованих робітників, у застосуванні для перманентного набування працівниками здатностей здійснення професійної діяльності – від репродуктивно-виконавчих до інноваційно-творчих дій, засобами як узвичаєних, усталених у педагогічній практиці методик, так і інноваційними педагогічними технологіями (технологія навчального проєктування; тренінгові технології; проблемне навчання; імітаційно-ігрове навчання; портфоліо; кейс-технології; ІТ-технології; технологія дистанційного та змішаного навчання; інтерактивні технології навчання; форми Інтернет-самоосвіти тощо), вибір яких обумовлюється цілями і завданнями навчання на певному етапі;−?діагностичний інструментарій оцінювання рівнів розвиненості (низький, середній, достатній, високий) професійної компетентності кваліфікованих робітників у процесі курсової підготовки в навчальних центрах підприємств сфери послуг відповідно до обґрунтованих критеріїв і показників: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивного;дістав подальшого розвитку зміст поняття «професійна компетентність кваліфікованого робітника сфери послуг»; розвиток полягає у введенні до дефініції таких суттєвих видових ознак: «інтегративна властивість особистості, що виявляється в діяльності щодо виробництва і надання певних послуг», «здатність працівника ефективно виконувати професійні функції з урахуванням інновацій у сфері послуг», «готовність до саморозвитку та професійного вдосконалення».^UThe dissertation research focused on the development of the current scientific work through theoretical training and experimental testing of pedagogical minds and the development of professional competence of qualified robotic workers in the process of coursework. training in the primary centers of enterprises in the service sector.The theoretical basis for studying the problem of developing professional competence of qualified workers in the service sector is a set of principles, pedagogical minds, officials, ideas, methodological provisions that form the basis for the disaggregation of specific techniques and technology at the early stages of direct research.The scientific novelty of the obtained results lies in what is first:− the basic pedagogical mental development of professional competence of qualified workers during the course training process in the initial centers of enterprises in the service sector was identified and provided;− model has been designed that explains the process of step-by-step development of professional competence of qualified workers during course training in the initial centers of service sector enterprises, reflecting systemic interaction elements of methodological-target, subjective, substitute-technological and diagnostic-correctional blocks;refined:− method of step-by-step development of professional competence of qualified workers during the course of training in the initial centers of enterprises in the service sector; It is more advanced at the advanced stages that correlate with the level of professional competence of the following category of qualified workers, which is established for the permanent increase in productivity. names of the existing professional activities - from reproductive-conceptual to innovative-creative activities, in ways that are familiar, tired of pedagogical practice, techniques, such as and innovative pedagogical technologies (initial design technology; training technologies; problem-based learning; simulation-game learning; portfolio; case technologies; IT technologies; remote learning technology and mixed science; interactive technologies; forms of Internet self-awareness, etc.), the choice of which is determined goals and objectives of the beginning at the singing stage;diagnostic tools for assessing the level of guilt (low, medium, adequate, high) of professional competence of qualified workers during the course of training in primary centers The performance of the service sector is consistent with the following criteria and indicators: motivational, cognitive, active and reflexive;Further developing the concept of «professional competence of a qualified worker in the service sector»; The development lies in the introduction of the following types of substantive signs: «integrative power of specialness, which is revealed in the activity of recruiting and providing singing services», «the employment of a worker is effective connect professional functions with the provision of innovation in the service sector», «readiness for self-development and professional perfection»


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського