Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕЛЕНОВИН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Субота М.М. 
Репрезентація соціальної реальності у текстах масової комунікації: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / М.М. Субота ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено концептуальні засади соціологічного вивчення репрезентації соціальної реальності у текстах масової комунікації на прикладі текстів харківських теленовин. Проблему реальності та її репрезентації розглянуту в аспекті соціального конструктивізму. На засадах міждисциплінарного підходу здійснено теоретичну соціологічну інтерпретацію поняття репрезентації, обгрунтовано доцільність його використання у соціологічному вивченні масової комунікації. Обгрунтовано можливості дискурсивної концепції ідеології та концептуальних положень теорії "встановлення порядку денного" як теоретико-методологічних засад дослідження репрезентації соціальної реальності у текстах масової комунікації. Розкрито особливе значення жанру теленовин у конструюванні соціальної реальності й обгрунтовано вибір регіональних теленовин як практичного прикладу для дослідження проблеми. Проаналізовано основні чинники, що зумовлюють зміст теленовин з урахуванням особливостей функціонування українських регіональних мас-медіа. Запропоновано розширити соціологічні уявлення щодо обумовленості новинних репрезантацій шляхом жанрових обмежень. Реалізовано порівняльне якісно-кількісне дослідження репрезентації соціальної реальності у текстах харківських теленовин АТН та "Объектив" у контексті виявлення загальної тематичної структури новин, проблематики інформаційних повідомлень, а також соціальних агентів, з якими співвідносяться медіарепрезентації. Виявлено збіги та розбіжності у репрезентації соціальної реальності досліджуваними медіа, виявлено обумовленість репрезентації інтенціями політичної реклами у змістовому аспекті та в аспекті способу здійснення репрезентації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 +
Шифр НБУВ: РА360288

Рубрики:

      
2.

Рождественська Н.В. 
Синтаксична організація російськомовних суспільно-політичних теленовин (розчленований дискурс): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Н.В. Рождественська ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено суспільно-політичні теленовини, як найбільш впливову частину телеінформації, як особливий вид дискурсу. Виявлено, що інформація в теленовинах подається окремими інформаційним блоками, більшості яким властива розчленованість. Введено поняття розчленованого дискурсу, який реалізується у сукупності трьох основних стуктурних компонентів інформаційного блоку: анонс - повідомлення диктора - повідомлення кореспондента, що утворюють нормативний дискурсний ланцюжок, який об'єктивно існує та виконує закріплені за ним функції синтаксичної одиниці зі своєю структурою та прагматичною орієнтацією. Розроблено та описано систему дискурсних ланцюжків. Зроблено висновок, що структуровані передачі новин є групою інформаційних блоків, репрезентованих різними за кількістю компонентів дискурсними ланцюжками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-715
Шифр НБУВ: РА319786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Сорока Ю.Г. 
Схема сприймання соціального простору в текстах масової комунікації: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / Ю.Г. Сорока ; Харк. держ. ун-т. — Х., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемам вивчення соціально-ідеологічної спрямованості текстів засобів масової комунікації (ЗМК) в умовах трансформації суспільства. Наведено результати розробки та застосування оригінального підходу до аналізу продукції ЗМК з точки зору схеми сприймання соціального простору, що нею транслюється. Основу запропонованої методології складають концепції сучасної соціальної теорії конструктивістської спрямованості. Встановлено, що в умовах трансформації суспільства соціально-ідеологічні характеристики творів ЗМК мають зазначатися як схема сприймання соціального простору, що ними транслюється. Твір ЗМК є висловленою шляхом інтерпритації реальних подій і втіленою в певний наративний стиль схемою сприймання соціального простору. Обгрунтовані положення щодо соціального сенсу теленовин у співставленні їх з реальністю повсякденного життя. Розроблена стратегія емперичного дослідження, співвідношення схеми сприймання та характеристик тексту теленовин, система показників, Програма емпіричного дослідження, що є реалізованою на масиві текстів новин місцевого недержавного телебачення. Практичне значення результатів роботи пов'язане з використанням творів ЗМК у соціально-політичних стратегіях соціальних агентів та владних інститутів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ч62в05

Рубрики:

      
4.

Федорів Т.В. 
Телевізійні новини в політичній комунікації України: жанрова типологія, технологія виробництва, взаємодія з аудиторією: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.В. Федорів ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Проведено системне дослідження сучасної інформаційної політики загальнонаціональних телеканалів з урахуванням їх ідеологічної спрямованості, традиційних жанрово-стильових ознак і форми власності. Проаналізовано структурні компоненти програми теленовин як композиційно-змістової єдності, розглянуто її основні характеристики. Встановлено причинно-наслідкові зв'язки між існуючим типом комунікативного процесу в Україні та практикою функціонування теленовин. Відзначено, що найефективнішою моделлю комунікації є діалогічна, побудована на взаємодії рівноправних і рівноінтелектуальних партнерів у спілкуванні. З урахуванням сучасних потреб аудиторії запропоновано методи і прийоми, що сприяють продукуванню ефективних теленовин, створено ефективну концепцію їх пошуку та відбору. В науковий обіг введено значну кількість невідомого фактологічного матеріалу з практики функціонування теленовин в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА333726

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського