Костюшко Ю.О. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.О. Костюшко ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с. — укp.
Визначено сутність і структуру поняття "ситуація конфлікту" та споріднених з ним категорій. Розроблено й експериментально апробовано стратегію конструктивної міжособистісної взаємодії педагога з учнями у ситуації конфлікту як функції професійної поведінки. Удосконалено основні положення поетапної модульної організації навчального процесу з використанням активних форм і методів соціально-психологічної та педагогічної підготовки. Встановлено критерії визначення рівня готовності студентів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту та розроблено базову модель поведінки за даних умов. З'ясовано чинники та психолого-педагогічні передумови застосування індивідуального підходу до реалізації стратегії міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту.